گردشگری و توریسم

افزایش بودجه مرکز اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران

به گزارش چهارشنبه تارنمای هیل، این طرح با ۲۲۶ رأی موافق در برابر ۱۹۵ رأی مخالف تصویب شد. سی‌وهفت نفر از دموکرات‌ها جزو کسانی بودند که به این طرح رأی موافق دادند.
«مایکل والتس» نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا که از حامیان این طرح بود، اظهار داشت که دفتر ضدتروریسم وزارت خزانه‌داری می‌تواند نقش مهمی در مقابله با ایران داشته باشد.
اما مایک کیگلی» عضو دموکرات مجلس نمایندگان استدلال کرد که این طرح ریاکارانه است زیرا به گفته وی، مجلس نمایندگان دقایقی قبل متمم‌های دیگری تصویب کرده بود که از کاهش بودجه این دفتر حمایت می‌کرد.
هیل تصویب پیشبرد این طرح را یک پیروزی برای جمهوریخواهان قلمداد کرد. جمهوریخواهان در انتخابات میاندوره‌ای ماه نوامبر کنترل مجلس نمایندگان را به دموکرات‌ها واگذار کردند.
دموکرات‌ها از همحزبی‌های خود خواسته بودند تا با افزایش بودجه دفتر تروریسم و اطلاعات مالی موافقت نکنند اما ۳۷ عضو دموکرات راه خود را جدا کردند.
«استیو اسکالیس» از اعضای اقلیت جمهوریخواه در مجلس نمایندگان تغییر موضع این ۳۷ نماینده دموکرات را «نمونه دیگری از اختلافات عمیق در میان دموکرات‌های مجلس نمایندگان» توصیف کرد.