گردشگری و توریسم

دو خبر کوتاه ورزشی از گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های جودو نوجوانان گیلان ۷۴ جودوکار از شهرهای رشت، بندرانزلی، رودسر، لاهیجان، لنگرود، فومن، تالش و آستارا حضور داشتند که در هشت وزن با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در وزن ۵۰ کیلوگرم، نیما آقایی از رشت عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیرعلی رنجبر و ساجد سهرابی پور هر دو از رشت به ترتیب دوم و سوم شدند و در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز، ابوالفضل بابایی از رشت مقام قهرمانی را کسب کرد، دانیال بدرزاده و محمد مهدی مهربان دیگر جودوکاران نوجوان رشتی به ترتیب عناوین دوم و سوم را تصاحب کردند.

همچنین در رقابت های رده سنی ۶۰ کیلوگرم امیرمحمد عوض زاده از رشت عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، احسان مرادی از رشت دوم شد و سعید ولدوند از تالش مقام سوم را کسب کرد و در رقابت های وزن ۶۶ کیلوگرم نیز مهدی غمخوار و آرمین فزونی هر دو از رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و محمدرضا عظیمی از آستارا سوم شد.

در پایان رقابت های وزن ۷۳ کیلوگرم امیراسماعیل میرصادقی از آستارا اول شد، امیرحسین فتاحی از بندرانزلی در مکان دوم قرار گرفت و آرمین پورنوروزی از رشت مقام سوم را کسب کرد و در رقابت های وزن ۸۱ کیلوگرم نیز سهند فلاحتی از فومن به مقام قهرمانی رسید، امیرعباس بنی خادم از آستارا دوم شد و هومن چرمچی از رودسر در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین درپایان رقابت های وزن ۹۰ کیلوگرم، کامیار قاسمی از رشت به مقام قهرمانی دست یافت، امیررضا نجفی و پارسا شاد هر دو از بندرانزلی به ترتیب دوم و سوم شدند و در رقابت های وزن ۹۰+ کیلوگرم علیرضا محرمی از بندرانزلی عنوان نخست را تصاحب کرد، ابوالفضل جباری دیگر جودوکار اهل بندرانزلی دوم شد و نیما شمایی از رودسر در مکان سوم قرار گرفت.

حضور سه بانوی گیلانی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که در تهران برپا شد، ملینا شفیع نژاد و سیده مینا میرفلاح به عنوان داور و صغری محمدی به عنوان ناظر داوری از گیلان حضور داشتند.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس در این دوره توجیهی و دانش افزایی، ۴۱ داور و ۱۴ ناظر داوری از استان های مختلف کشور حضور داستند و در پایان نیز از شرکت کنندگان تست های آمادگی جسمانی مطابق با معیارهای فیفا در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال در تهران گرفته شد تا برترین نفرات، به عنوان داور و ناظر داوری در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور یابند.

۷۲۸۵ / ‏‬ ۲۰۰۷/‏