اخبار گردشگری

تورهای طبیعت گردی محدود نشده اند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ما هیچ گونه محدودیتی برای تورهای طبیعت گردی در کشور ایجاد نکردیم و در قالب برنامه های مشخص و هماهنگ شده به فعالیت خود ادامه می دهیم.

ولی تیموری در حاشیه برگزاری اجلاس اکو در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هیچ نظارتی بر تورهایی که بدون مجوز و از طریق فضای مجازی برگزار می شود نداریم. چرا که فعالیت آنها غیرقانونی بوده و در کنار میراث فرهنگی سایر نهادها نیز مخالف فعالیت آنها هستند.

تورهایی که دارای مجوز از شرکت های زیرمجموعه میراث فرهنگی هستند در برگزاری برنامه ها و فعالیت های خود با هیچ گونه محدودیتی روبرو نمی شوند و قطعاً در چارچوب اعتبار حرفه ای و کار اخلاق مدارانه فعالیت هایشان را در یک چارچوب مشخص انجام می دهند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به این سوال که برخی از دفاتر سیاحتی و گردشگری به دلیل برگزاری تورهای طبیعت گردی بسته شده است، افزود: هیچ دفتری بسته نشده و آنهایی که بر اساس مجوز قانونی فعالیت می کنند همچنان به فعالیت ها و برنامه های خود ادامه می دهند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.