گردشگری و توریسم

استاندار: دانشگاه ها مدیریت قم را در پیشبرد برنامه ها کمک کنند

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز شنبه در جلسه کارگروه استانی ارتباط صنعت و دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه صنعتی قم با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران برای توسعه همه جانبه استان قم اظهار کرد: حاکمیت نگرش سیستمی و مدیریت علمی لازمه تحقق شاخص های پیشرفت است.

وی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و کاربردی نمودن دانش را ضروری دانست و افزود: مدیران اجرایی، اساتید دانشگاهی و صنعتگران خودشان را بی نیاز از یکدیگر می دانند و ارتباط بین آنها باید تقویت شود.

سرمست راه اندازی دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها در محل استانداری قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر بین دانشگاه ها و استانداری در راستای بهره گیری از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: طرح هر دانشگاه یک پروژه را سه ماه قبل کلید زدیم که امیدواریم با استقبال بیشتر دانشگاه ها مواجه شویم.

وی با بیان اینکه بازدید میدانی از دانشگاه های قم و نیز واحدهای صنعتی در دستور کار قرار دارد گفت: در راستای پیشبرد برنامه های استان باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه نیز تقویت شود و مقالات پژوهشی و پایان نامه های دانشگاهی استان، بر اساس نیازهای واقعی واحدهای صنعتی نگاشته شوند.

استاندار قم سپس ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی قم و افتتاح ۲ طرح الکترونیکی سازی اتوماسیون و شتاب دهنده خصوصی در این دانشگاه گفت: از نقش آفرینی دانشگاه ها در پیشبرد برنامه های توسعه ای استان قم حمایت می کنیم.

۱۷۵ / ‏‬