گردشگری و توریسم

استاندار کرمانشاه: مدیریت استان در توزیع اعتبارات، تعادل و توازن را رعایت کرده است

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست با جمعی از جامعه اهل حق استان کرمانشاه که با حضور جمال عُرف معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری تشکیل شد، افزود: در زلزله سال ۹۶، شاید بیشترین خسارات جانی و مالی به جامعه اهل حق وارد شد اما به مانند سایر مناطق کارهایشان دنبال شد.

وی اظهار داشت: در امداد رسانی زلزله، جامعه اهل حق بخوبی کمک رسانی کردند و تنها گروهی بودند که امداد و نجات را خودشان مدیریت کردند. أین جامعه نیز به مانند برادران شیعه و سنی از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و حس وطن پرستی با پوست و خونشان عجین بوده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: حضور و مشارکت جامعه اهل حق در ادوار مختلف انتخابات مطلوب بوده و هر کجا تهدیدی وجود داشته در تبدیل آن به فرصت پیش قدم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال با کمبودهایی روبرو هستیم، گفت: البته باید عقب ماندگی‌های کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی را لحاظ داشت که قطار استان از ریل توسعه عقب ماند. برخی وزارتخانه‌ها باید به دیده کمک و همراهی مسائل استان را پیگیری کنند. با وجودآماده بودن اعتبار، ساخت بیمارستان دالاهو به دلیل بروکراسی اداری به تأخیر افتاده است.

استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه جامعه اهل حق مردمانی نجیب و با اصالت هستند، تاکید کرد: بطور جدی پیگیر مطالبات زیربنایی و عمرانی جامعه اهل حق خواهیم بود.

۱۲ درصد از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه اهل حق هستند.

۸۰۶۶