اماکن دیدنی ایران

توانمندی های گردشگری فارس بی نهایت است


چارتر

دکتر محمد رضا ظهیر امامی و مهندس علی رضا ظهیر امامی از اعضای هیات مدیره هتل بزرگ شیراز از دفتر پایگاه خبری-تحلیلی توریسم آنلاین در شیراز بازدید کردند.

در این دیدار برادران ظهیر امامی با اشاره توانمندی های گردشگری استان فارس، از این استان به عنوان یک ایران کوچک نام بردند و جایگاه فرهنگی،تاریخی شیراز را در کشور و جهان کم نظیر توصیف کردند.

جایگاه ممتاز گردشگری فارس و شیراز در سطح منطقه و قابلیت های بسیار زیاد حوزه گردشگری استان فارس دیگر مواردی بود که در این دیدار درباره آن صحبت شد.

به دروازه قرآن در سال ۱۳۹۲ بنا شده است. این هتل  در ۱۳ طبقه با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل‌های دنیا تجهیز شده که دارای ۱۵۸ باب اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر است.

از ویژگی های منحصر بفرد هتل بزرگ شیراز  می توان به نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی نام برد.. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته  و نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود.

هتل بزرگ شیراز همچنین سال گذشته  به دلیل ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت به میهمانان ،حائز تندیس طلایی شده است.