گردشگری و توریسم

اختلال اینترنتی فعالیت پست آبادان را مختل کرد

به گزارش ایرنا جمعی از مراجعه کنندگان به اداره پست آبادان ضمن ابراز گلایه از قطع سرور مرکزی اداره پست و دریافت نکردن بسته های پستی از سوی این اداره خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

یکی از مراجعه کنندگان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: چندین نوبت برای ارسال بسته پستی به اداره پست آبادان مراجعه کردم ولی به دلیل قطع سیستم ناشی از اختلال در اینترنت نتوانستم بسته خود را پست کنم.

احسان جمالی گفت: در هوای داغ و با صرف هزینه کرایه تاکسی خود را به اداره پست مرکزی رساندم ولی نتوانستم بسته خود را پست کنم.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان نیز گفت: پس از مراجعه به پست مرکزی آبادان و دریافت نوبت در صف انتظار متصدی اعلام کرد سیستم قطع شده و مراجعه کنندگان برای ارسال بسته های پستی خود به دفاتر پستی سطح شهر مراجعه کنند.

علی موسوی افزود: چطور دفاتر پستی پستی مشکلی برای ارسال بسته های پستی ندارند ولی اداره پست مرکزی آبادان همواره مشکلی اختلال در سیستم ثبت مرسوله دارد.

رئیس اداره پست آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تائید اختلال در سیستم ثبت و ارسال محموله های پستی این اداره اظهار داشت: این مشکل از ۱۵ روز گذشته در سطح استان خوزستان ایجاد شده و از طریق کارشناسان در دست بررسی است.

سیدحسین حیدری گفت: برای تسهیل در ارسال بسته های پستی شهروندان در پست مرکزی از اینترنت شهری بجای اینترنت مرکزی اداره پست استفاده می‌شود که به دلیل برخی مشکلات زیرساختی شاهد قطع اینترنت در برخی از مواقع و بروز مشکل در دریافت بسته های پستی می‌شویم.

وی افزود: دفاتر پستی شهر آبادان با نرخ یکسان با اداره پست مرکزی بسته های پستی را از مراجعه کنندگان دریافت می‌کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام سایت پست خوزستان ۲۷ دفتر خدمات پستی در شهر و روستاهای آبادان فعال هستند.

۳۰۱۵/‏۶۰۶۸