گردشگری و توریسم

فعالان حوزه حراست برگزاری انتخابات سالم را تضمین می کنند

به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز دوشنبه در همایش فصلی مسئولان حراست های تابع استانداری چهارمحال و بختیاری، نقش حراست را در برگزاری انتخابات مهم دانست و افزود: حراست فرمانداری ها چشمان تیزبین نظام و دولت هستند و برگزاری انتخابات سالم را تضمین می کنند.

وی ادامه داد: حراست ها در افزایش اعتماد مردم به مجریان انتخابات نقش اساسی دارند و باید در این راستا از رفتارهایی که اعتماد عمومی را خدشه دار می کند، پرهیز شود.

مردانی تصریح کرد: نقش حراست فرمانداری ها در افزایش اعتماد، انتخابات سالم و افزایش اعتماد عمومی به برگزار کنندگان انتخابات بسیار پر رنگ است و باید تلاش کنند این نقش را به بهترین نحو انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حراست ها می توانند در کم کردن هزینه های احتمالی برای نظام نقش موثری داشته باشند، گفت: حراست کوتاه ترین، مطمئن ترین و دقیق ترین مسیر برای اصلاح یک مجموعه اداری است که مدیران باید آن را در دستور کار خود قراردهند.

مردانی، حفظ آبروی مردم و حافظ اسرار بودن را مولفه اصلی فعالان حوزه حراست دانست و افزود: حراست ها در تصمیم سازی برای مدیران می توانند نقش مهمی داشته باشند و باید با ارائه اطلاعات و اخبار دقیق نقش خود را ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷