گردشگری و توریسم

عملیات ساخت و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه بامدژ آغاز شد

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی، احداث و تعمیر منازل مددجویان خوزستان در منطقه بامدژ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان یکی از مجموعه های معین با اولویت ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح همبستگی ملی در روستای حموله در منطقه بامدژ اهواز امروز آغاز شد و به همت گروه های جهادی احداث این منازل در سریع ترین زمان انجام می شود.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: گروه های جهادی از ابتدای ورود سیلاب به این منطقه با تمام ظرفیت به صورت شبانه روزی پای کار بودند و در بحث بازسازی و احداث این منازل نیز برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با انگیزه بالا در صحنه حضور دارند.
وی بیان کرد: اگرچه توافقات برای احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده اما اکنون در گام نخست، احداث ۸۸ واحد مسکونی در بامدژ در دستور کار قرار دارد.
سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: یکی از اولویت های ما ساخت منازل با کیفیت و مقاوم با حداقل هزینه است که بی شک با مدیریت جهادی این امر محقق می شود.
وی ادامه داد: رضایت مددجویان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امید است ظرف مدت زمان مشخص بتوانیم این منازل را تحویل مددجویان دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ۸۸ واحد از ۵۰۰ واحد توافق شده در اولویت قرار گرفته و احداث باقی منازل نیز رفته رفت. آغاز می شود.

غلامحسین صدیق راد مدیر کل بهزیستی استان خوزستان نیز گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و همچنین یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف بنیاد مسکن پرداخت و برای تعمیرات نیز ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت و بنیاد مسکن و یکصد میلیون ریال وام کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

۹۵۹۴/۳٠۲۲