گردشگری و توریسم

آذربایجان شرقی میزبان 2 وزیر در پایان هفته جاری است

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، ظهر امروز وارد تبریز خواهد شد و در سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی، از چند پروژه مهم حوزه راه، حمل و نقل و شهرسازی بازدید خواهد کرد.

مناطق تحت مطالعه طرح بازآفرینی شهری در تبریز، بزرگراه تبریز- اهر، راه‌آهن تبریز- میانه، آزادراه مراغه- هشترود، پل میدان معلم بناب، بزرگراه مرند- جلفا و مرند- ایواوغلی، بزرگراه صوفیان- شبستر، آزادراه تبریز- ارومیه و بزرگراه تبریز- سهند پروژه‌هایی هستند که وزیر راه و شهرسازی در این سفر از آنها بازدید خواهد کرد.

همچنین در نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران دستگاه‌های مسئول، آخرین وضعیت پروژه‌های مهم این وزارتخانه در استان آذربایجان شرقی بررسی خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز امشب به منظور شرکت در آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی و کنگره بین‌المللی نقش زنان در توسعه صنایع دستی در جهان اسلام که روز پنج‌شنبه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود، وارد تبریز خواهد شد.

دیدار با دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه‌های استان از دیگر برنامه‌های منصور غلامی در سفر به تبریز خواهد بود.

رئیس کل بانک مرکزی از دیگر مقامات دولتی است که فردا پنج‌شنبه وارد تبریز خواهد شد و روز جمعه در دو نشست کاری و تخصصی با موضوع مسائل و مشکلات استان در حوزه اقتصادی و بانکی شرکت خواهد کرد.

نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی و جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران اقتصادی استان با حضور فریدون همتی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

علاوه بر مقامات دولتی، استان آذربایجان شرقی امروز میزبان سفرای سوئیس و دانمارک برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با این استان در حوزه دارو و درمان است.

۳۰۷۱/‏۵۱۸