گردشگری و توریسم

توسعه کشور با جمعیت فعال جامعه رابطه مستقیم دارد

باب‌الله فتحی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود، افزود: جامعه‌ای که به سمت پویا شدن پیش برود نیاز به افراد فعال مدنی، بیش از پیش در آن احساس می‌شود که آموزش و پرورش به عنوان دستگاه متولی تعلیم و تربیت، نقش انکارناپذیری در شکل‌گیری و هدایت چنین افرادی دارد.

وی اظهار داشت: ایجرود، یکی از شهرستان‌های نوپای استان زنجان است اما با این وجود، یکی از شهرستان‌های دارای ظرفیت بالای استان به شمار می‌رود.

فتحی ادامه داد: وجود واحدهای بزرگ تولیدی، غله‌خیز بودن، نزدیکی به مرکز استان و قرار گرفتن در محور ترانزیتی زنجان به بیجار از مهم‌ترین پتانسیل‌های ایجرود است که می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک کند.

فرماندار ایجرود با اشاره به شرایط موجود کشور و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان، گفت: مسئولان در این شرایط باید با وحدت، همدلی و تلاش شبانه‌روزی در جهت حل مشکلات جامعه گام بردارند.

وی در خصوص سیاست‌های دولت تدبیر و امید نسبت به بهره‌مندی از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی، خاطرنشان کرد: انتصاب خانم شریعتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود نیز در راستای همین سیاست دولت است.

امام جمعه زرین‌آباد نیز گفت: صداقت، مسئولیت‌پذیری و نظم و انضباط مدیریتی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران لایق و موفق می‌باشد.

حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمی افزود: مسئولان باید در مدیریت امور و وظایف محوله از تجارب کارشناسان و صاحب‌نظران نیز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از زحمات بهرامی تقدیر و خانم شریعتی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ایجرود معرفی و بهرامی نیز با حکم مدیرکل به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد.

شهرستان ایجرود به مرکزیت شهر زرین‌آباد با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب زنجان واقع است.

۹۵۵۶/‏۸۰۶۸