گردشگری و توریسم

مشترکان برق صنایع و کشاورزی مصرف خود را مدیریت کنند

علیرضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تدابیر اندیشیده شده، برنامه ریزی های به عمل آمده و مدیریت مصرف برق صنایع و کشاورزی تابستان امسال خاموشی با برنامه همانند سال گذشته نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: صنایع فعال در استان زنجان می توانند با جابجایی روزهای تعطیل خود به کاهش مصرف انرژی برق در استان به طور قابل توجهی کمک کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: زمان مدیریت مصرف برق توسط مشترکان خانگی، تجاری، کشاورزی و صنایع روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ است.
علیزاده تاکید کرد: مدیریت مصرف انرژی برق با تلاش مشترکان تا ۱۵ شهریور امسال باید در برنامه قرار گیرد تا روند خدمت بی منت بدون ایجاد محدودیت و خاموشی ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با فعالیت و همکاری مشترکان شرکت برق در استان زنجان تابستان امسال بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ ساعت کاهش مصرف این انرژی را خواهیم داشت.

 شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به ۴۱۰ هزار مشترک دارد که ۳۳۰ هزار مشترک خانگی، ۴۵ هزار تجاری، ۱۳ هزار و ۵۰۰ اداری و عمومی، هفت هزار و ۵۰۰ کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی است.
بیش از ۵۰ درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
۹۵۰۵/۶۰۸۵