گردشگری و توریسم

استاندار: البرز می تواند مقصد گردشگران شود

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از شهرستان طالقان افزود: محورهای مواصلاتی البرز محل عبور ۱۲ استان کشور است که در تعطیلات نوروز امسال شاهد تردد حدود ۴۰ میلیون خودرو در این محورها بودیم.

وی ادامه داد: باید به نحوی برنامه ریزی شود که این استان با توجه به ظرفیت‌های کم نظیرش در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی به خوبی دیده شود.

شهبازی ایجاد بسترهای ارتقا نشاط اجتماعی را عامل مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: توسعه گردشگری و صنایع دستی علاوه بر رونق تولید و اشتغال تأثیر بسزایی در سلامت مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

استاندار البرز گفت: البرز ظرفیت‌های ارزشمند و کم نظیری در حوزه گردشگری دارد که با تقویت زیرساخت‌های این حوزه می‌توان بستر نشاط اجتماعی، رونق تولید و اشتغال را در آن فراهم کرد.

وی ادامه داد: این استان به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و ابنیه تاریخی دارای مزیت‌های ویژه ای است که باید زمینه بهره برداری حداکثری از این امکانات ایجاد کرد.

شهبازی با اشاره بر اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید طبق منویات مقام معظم رهبری، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استان البرز برای تحقق شعار سال استفاده کنیم که توسعه گردشگری نیز در این زمینه خواهد بود.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵