گردشگری و توریسم

گروه فنی برای بررسی طرح سرمایه گذاری در میاندوآب راه اندازی شود

به گزارش ایرنا رضا حسینی روز یکشنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی با محوریت بررسی طرح سرمایه گذاری در شهرستان میاندوآب افزود: دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر میاندوآب، نماینده سرمایه گذار و فرمانداری این شهرستان عضو این کمیته خواهند بود.

وی ادامه داد: این کمیته موظف است تا ظرف مدت ۱۵ تا ۲۰ روز طرح تجاری، رفاهی این شهرستان را بررسی و نتیجه را به کمیسیون ماده پنج شهرداری ارسال کند.

وی اظهار داشت: این طرح متعلق به شهر است و باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذار و ایجاد جاذبه در شهر استفاده شود.

وی بیان کرد: مسوولان رعایت اصول ساخت و ساز در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و برای بهره برداری از این طرح متحدانه عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت و پتانسیل خوبی در سطح شهرستان وجود دارد و بهره برداری از این امر در گرو مدیریت پروژه‌های سرمایه گذاری توسط شهرداری‌ها و مشارکت در طرح سرمایه گذاری است.

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری مدافع عمران و آبادانی شهر است، ادامه داد: مدیریت صحیح طرح‌های سرمایه گذاری افزایش درآمدها را به دنبال دارد و باید در این خصوص عملکرد مناسب داشت.

داود غفارپور، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای رونق تولید، سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار در راستای رشد و توسعه اقتصادی ضروری است.

به گزارش ایرنا در این جلسه مصوب شد تا رئیس دفتر فنی فرماندرای میاندوآب به عنوان ناظر جلسه‌های کمیته فنی را راه اندازی و طرح را برای بررسی کمیسیون ماده پنج آماده کند.

تصمیم نهایی در خصوص راه اندزای طرح سرمایه گذاری تجاری، رفاهی میاندوآب بر اساس نظر کمیته فنی خواهد بود.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹