گردشگری و توریسم

ترافیک در محورهای شمالی منتهی به تهران پر حجم و روان است

به گزارش جمعه شب مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز (محدوده‌های تونل سپاصد و کهرود تا پاسگاه پلیس راه لاریجان) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.
همچنین ترافیک در محور کرج – چالوس (مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.
براساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور منجیل – رودبار پرحجم و روان و مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در طول محور پرحجم و روان است.
همچنین ترافیک در مسیر استان اردبیل (مسیر آستارا به اردبیل محدوده گردنه حیران) نیمه سنگین، مسیر محور لواسان به تهران محدوده گردنه قوچک پرحجم و روان و مسیر آزادراه‌های کاشان به قم، قم به تهران، رشت به قزوین و قزوین به زنجان (محدوده عوارضی) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.
ترافیک در مسیر آزاد راه قزوین به کرج (از مهرشهر تا پل فردیس) نیز پرحجم و روان است.
براساس اعلام پلیس راهور ناجا سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
همچنین براساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، هم اکنون در استان گیلان (محور آستارا – اردبیل) شاهد بارش باران هستیم.
یادآور می‌شود مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
شبس **۱۹۵۳**۱۶۱۳