گردشگری و توریسم

راننده امانتدار سردشتی ۸۰ میلیون ریال را به صاحبش برگرداند

سیروان قادری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راننده با وجدان زمانی که متوجه جا گذاشتن یک کیف حاوی پول در داخل خودرو خود شد، بلافاصله صاحب آن را پیدا کرد و کیف را به وی بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده تاکسی با این اقدام خود، صاحب کیف را که یک مرد میانسال بود از نگرانی درآورد.

وی اظهار داشت: «کمال احمدی» این راننده امانتدار و درستکار به مدت ۲ سال به عنوان تاکسی گردشی در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری سردشت در حال فعالیت است.

قادری گفت: روزانه شاهد جاماندن وسایل شهروندان همچون دفترچه بیمه، کارت بانکی، کیف پول و غیره در داخل تاکسی‌های درون شهری هستیم که با مراجعه حضوری اشخاص به آنها تحویل داده می‌شود اما هنوز هم وسایل زیادی در این خصوص در سازمان نگهداری می‌شود که صاحبان آنها می‌توانند با ارائه نشانی دقیق نسبت به دریافتشان اقدام کنند.

وی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بهترین، مطمئن‌ترین و امین‌ترین مجموعه‌های حمل و نقل است و امیدواریم بیش از پیش مورد اعتماد و استقبال عموم مردم قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری سردشت افزود: شهروندان باید در سفرهای درون شهری خود از تاکسی‌های رسمی از جمله تاکسی‌های تلفنی و گردشی استفاده کنند چون دارای صلاحیت از مراجع ذیربط هستند.

به گزارش ایرنا ۱۵۴ تاکسی گردشی، ۲۴۶ تاکسی تلفنی و ۱۶ تاکسی ویژه در سطح شهر سردشت فعالیت می‌کند؛ سردشت ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۶۲/‏۶۱۸۵/‏۷۱۲۹