گردشگری و توریسم

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بیرجند در عید فطر

یدالله غلامپور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت نیاز اتوبوس های بیشتری را برای جابه جایی نمازگران اختصاص خواهیم داد و بیش از ۱۳۰ دستگاه اتوبوس آماده ارائه خدمات رایگان به نمازگزاران هستند.

وی بیان کرد: فعالیت اتوبوس ها از ساعت ۵:۳۰ صبح روز عید فطر فردا (چهارشنبه) از انتهای خطوط آغاز می شود و نمازگزاران را به سمت مصلای المهدی (عج) منتقل می کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: اتوبوس ها نمازگزاران را فقط در ایستگاه های اتوبوس سوار نمی کنند بلکه مسافران می توانند در خیابان های اصلی با تقاضا از رانندگان از خدمات اتوبوسرانی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: بعد از نماز اتوبوس ها در ضلع غربی و جنوبی و تاکسی ها هم در اطراف مصلای المهدی (عج) با برچسب رایگان مستقر هستند تا نمازگزاران را جابه جا کنند.

غلامپور از شهروندان خواست با توجه به حجم ترافیک در روز عید فطر در اطراف مصلای بیرجند از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: همچنین بیش از ۱۵۰ دستگاه تاکسی برای ارائه خدمات رایگان به نمازگزاران اعلام آمادگی کردند و مسافران را به سمت مصلای المهدی و بالعکس جابه جا خواهند کرد که این تاکسی ها در سطح شهر و اطراف مصلا برچسب رایگان دارند.

وی از خدمات رایگان تاکسی اینترنتی «تاچ سی» به نمازگزاران در روز عید فطر نیز خبر داد و گفت: با نصب اپلیکیشن تاچ سی تمامی افرادی که مقصد آنان مصلای المهدی (عج) باشد به صورت رایگان سرویس دهی خواهند شد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸