گردشگری و توریسم

محبوبیت بایدن ۷ درصد کاهش یافت

هیل روز سه شنبه نوشت: در حالی که جو بایدن طبق نظر سنجی سی ان ان با۳۲ درصد آرا همچنان در میان خیل نامزدهای دموکرات پیش تاز است، اما در نظرسنجی ماه گذشته میزان محبوبیت وی  ۳۹ درصد اعلام شده بود.

نظرسنجی جدید سی ان ان که توسط مؤسسه”اس. اس. آر. اس”(SSRS) به عمل آمده نشان می‌دهد که “برنی سندرز” سناتور ایالت ورمونت با کسب ۱۸ درصد آرا همچنان در رتبه دوم این نظرسنجی قرار داشته و به دنبال وی “کامالا هریس” سناتور ایالت کالیفرنیا با هشت درصد محبوبیت در رتبه سوم قرار دارد.

هیل در ادامه نوشت:با این وجود پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، نمایندگان دموکرات را تحت فشار قرار داده تا از این سناتور سابق ایالت “دلاور” (Delaware) جهت نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا حمایت کنند.

بنابراین گزارش، نظرسنجی اخیر سی ان ان از میان یک هزار و شش نفر شهروند آمریکایی در تاریخ‌های ۲۸ تا ۳۱ ماه مه (۷ تا ۱۰ خردادماه) و با خطای ۳.۸ (سه و هشت دهم) درصد به عمل آمد.

جو بایدن در آخرین زمان باقی مانده و در مورخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۹(۸ اردیبهشت ماه ۹۸) نامزدی خود از حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

بایدن از ۲۰ ژانویه ۲۰۰۹ الی ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ چهل و هفتمین معاون رئیس جمهوری آمریکا بود.

از حزب دمکرات هم اکنون ۲۴ نفر خود را نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا کردند، این درحالی است که از حزب جمهوریخواه به جز شخص رئیس جمهوری تنها “بیل ولد” (Bill Weld)فرماندار سابق ایالت “ماساچوست” آمریکا خود را نامزد این انتخابات کرده است.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز 3 نوامبر 2020 مطابق با 13آبان  1399 برگزار می شود.

اروپام **۱۳۰۲**1590