گردشگری و توریسم

عضو مجلس خبرگان: مردم انقلابی ایران در تداوم راه امام راحل نقش کلیدی دارند

به گزارش ایرنا آیت الله عباس کعبی دوشنبه شب در آئین سی آمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه اهداف امام در ایران اسلامی زنده است، گفت: علم، ایمان، تقوا، حکمت، شجاعت و تدبیر امام راحل برای پیشرفت و توسعه فراگیر و مقابله با دشمنان اسلامی و مسلمین پویاست.

وی اظهار داشت: خط رهبری در شخصیت ارزشمند خلف شایسته اش رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای تداوم یافته می‌بینیم.

آیت الله کعبی افزود: با گذشت ۳۰ سال از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کشور ایران اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری به خوبی مدیریت شده و راه و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری به نقش مقام معظم رهبری در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و پیشرفت علمی کشور در این سالها را بی نظیر خواند و گفت: نظام اسلامی در این ۳۰ سال در همه بخش‌های علمی شاهد نهضت پیشرفت بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و به خودکفایی دفاعی رسیده است.

وی گفت: تشکیل و هدایت نهضت بیداری اسلامی در سطح منطقه، جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن اسلامی تحت مدیریت مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

آیت الله کعبی در ادامه به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حاکمیتی باشد، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ملی، ارزشی، دینی و به مصالح کشور فکر کنیم و به جای منافع شخصی، حزبی، عشایری، قومی و جناحی باید نگاه حاکمیتی و ارزش‌های اسلامی داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم.

وی بیان داشت: مسئولان و نمایندگان مردم باید عملاً برای رفع مشکلات محلی، شهرستانی، منطقه‌ای و کشور تلاش کنند. این مملکت متعلق به مردم است و مردمی که افراد شایسته را انتخاب کنند کارشان خوب پیش می‌رود.

آیت الله کعبی در خاتمه به اختیارات دولت نیز اشاره کرد و بیان داشت: اختیاراتی که به دولت آقای روحانی داده شده از تمام دولت‌های گذشته بیشتر بوده و در دیدار اخیر مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب بر ساختار بودجه و رفع مشکلات مردم نیز تاکید شده است. ضمن اینکه دولت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

۷۱۰۰/‏۶۰۶۸