گردشگری و توریسم

رئیس زندانهای کشور برخورد قاطع و سریع با مسببان سوء قصد به یکی از کارکنان زندان زاهدان را خواستار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌های کشور علی اصغر جهانگیری روز دوشنبه در تماس با رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان خواستار پیگیری موضوع و برخورد قاطع با مسببان حادثه سو قصد به یکی از مسئولان زندان‌های این استان شد.
وی در این تماس‌های تلفنی جداگانه ضمن پیگیری وضعیت سلامتی این همکار ارزشی و متعهد خواستار برخورد قاطع با عاملان حادثه و شناسایی علل آن شد.
رئیس سازمان زندان‌های کشور در تماس با رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از وی خواست نیروهای امنیتی استان به صورت ویژه این موضوع را پیگیری و مسببان حادثه را شناسایی کنند.
جهانگیری همچنین در گفت و گو با مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان با پیگیری وضعیت سلامتی و روند درمانی مجروح این سو قصد و ابراز همدردی با خانواده وی، خواستار پیگیری سریع و انجام کلیه اقدامات لازم در روند درمانی وی شد.
وی تاکید کرد: حمایت از تمامی کارکنان زندان‌های کشور یکی از اولویت‌های این سازمان است.
رئیس سازمان زندان‌های کشور با محکوم کردن این اقدام گفت: هر اقدامی که موجب ناامنی و خسارت به شهروندان شود محکوم است و دستگاه قضائی با این مساله قاطعانه برخورد خواهد کرد.
براساس این گزارش حال عمومی این مقام مسئول در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان رو به بهبودی است.
یک منبع آگاه گفت: یکی از مسئولان اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان پس از تعطیلی اداره هنگام عزیمت به خانه در نزدیکی منزلش با قمه مورد سو قصد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع این حادثه مأموران انتظامی به سرعت در محل حضور یافته و با جدیت پیگیر موضوع شدند.

سردار محمد قنبری افزود: پرونده این سوءقصد به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

۳۲۱۳** ۹۹۲۳ **۶۰۸۱