گردشگری و توریسم

رژیم صهیونیستی: دستگاه امنیتی تل اویو با کشورهای عربی همکاری دارند

به گزارش رسانه های فلسطینی، آیزنکوت این سخنان را روز شنبه در گفت و گو با روزنامه صهیونیستی “معاریو” بیان کرد و گفته است: اسرائیل از هرگونه فرصتی برای همکاری با کشورهای عربی میانه رو برای دفاع از امنیت ملی و رویارویی با چالش های منطقه ای و بزرگ استفاده خواهد کرد.

آیزنکوت ادامه داد: ارتش و دستگاه اطلاعات داخلی «شاباک» و دستگاه اطلاعات خارجی «موساد» به صورت تنگاتگ با همتایان عرب خود ادامه می دهند تا خطراتی را کاهش دهند که تهدید کننده اسرائیل است.

وی این همکاری را «برای تضمین افزایش توان اسرائیل برای مقابله با چالش های منطقه ای ضروری» دانست و هشدار داد: تل آویو اینک با تهدیدات زیادی روبروست.

وی بار دیگر پیکان اتهامات خود را به سوی محور مقاومت نشانه گرفت و مدعی شد: حزب الله نخستین تهدید راهبردی است که اسرائیل با آن مواجه است.

رئیس ستاد مشترک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: فعالیت های سپاه ایران یکی از مهم ترین منشا تهدیدات اسرائیل در منطقه است و این گروه کانون تهدیدات خود علیه تل آویو را افزایش داده است.

آیزنکوت در ادامه ادعا کرد: با وجود آن که جنبش حماس در میان دشمنان اسرائیل، ضعیف ترین نیرو است اما رویارویی نظامی آن با تل آویو دربرگیرنده چالش های بزرگی برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین چالش هایی که اسرائیل با آن روبروست، صلاحیت های ارتش و میزان آمادگی اش در برابر چالش های پیشرو خواهد بود.

رئیس ستاد مشترک وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس افزود: ارتش اسرائیل در سال های گذشته، در کنار افزایش رزمایش ها و آموزش های نظامی، برای هماهنگی با چالش های موجود، نیروی نظامی اش را بازسازی کرده است.

وی در پایان افزود: ارتش اسرائیل به دنبال آن است که از زمان های آرامش برای تقویت نیروی خود و افزایش قدرت برابر دشمنان استفاده کند تا در درگیری های احتمالی آینده پیروز باشد.

شبس **۹۳۶۳**۱۹۱۷