گردشگری و توریسم

امام جمعه یزد و نماینده مجلس خبرگان رهبری از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند

به گزارش جمعه شب پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه یزد، در پیام آیات عظام محمدرضا ناصری یزدی و ابواالقاسم وافی آمده است: آخرین جمعه ماه رمضان شاهد بودیم که مردم ما با دهان روزه و در آفتاب نسبتاً گرم با قدرت و صلابت تمام مثل گذشته پای در صحنه گذاشتند و بار دیگر ثابت کردند که همت و عزمشان برای یاری نظام و حمایت از مردم فلسطین همتی پایدار و همیشگی است.

در این پیام تاکید شد که آنها ثابت کردند، هیچ چیز نمی تواند مردم را از انقلابشان و آرمان های بزرگ آن جدا کند و هیچکس نمی تواند بین مردم و رهبری جدایی بیفکند و به رغم تبلیغات گسترده دشمنان راه همان است که امام خمینی (ره) ترسیم کرد و مقام معظم رهبری این راه را تداوم بخشد و تا تحقق اهداف انقلاب این راه امدامه دارد تا ان شاءالله به صراط مستقیم حجت ابن الحسن (عج) خاتمه یابد.
ادامه پیام مشترک امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

برخود لازم دیدیم از اقشار مردم عزیز که در این راهپیمایی شرکت کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند تشکر و قدردانی نماییم و عزت و سربلندی این ملت با وفا را بیش از پیش از خدای متعال مسئلت نماییم.

ان شاالله این حرکت نزد خدای بزرگ دارای پاداش و اجر عظیم خواهد بود.

همچنین محمدعلی طالبی استاندار یزد، فرمانداران اردکان، ابرکوه و همچنین امام جمعه مرکز این شهرستان در بیانیه و پیام هایی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سراسر ایران اسلامی امروز جمعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در ۸۰ نقطه شهری و روستایی استان یزد برگزار شد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

امام جمعه یزد
امام جمعه یزد