گردشگری و توریسم

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس منجر به شکست معامله قرن شد

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز جمعه در این پیام آورده است: مبارزه با رژیم صهیونیستی، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب، از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است که مردم هر ساله با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس آن را فریاد می زنند.

وی بیان داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس با ابتکار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت و امروز شاهد هستیم که مردم پرشورتر از گذشته پایبندی خود را به آرمان رهایی قدس شریف اعلام می کنند.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: مردم مومن، انقلابی، غیور و روزه دار هرمزگان بار دیگر در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همگام با سایر هموطنان، در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، حضوری گسترده و حماسی را در راهپیمایی روز جهانی قدس رقم زدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس مرکز استان هرمزگان ساعت ۱۱ ظهر از محل بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس با حضور باشکوه و حماسی مردم برگزار شد.

«آیت الله سید احمد حسینی خراسانی» نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس بود.

۷۱۹۵/۶۰۴۸