گردشگری و توریسم

فرمانده فلسطینی: مقاومت در راس نبرد برای دفاع از قدس قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الان، ابوعبیده روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس در سخنانی تاکید کرد: تاکنون همه طرح‌های ضد فلسطینی برای حذف آرمان فلسطین و هدف قرار دادن قدس و مسجد الاقصی که جز ذلت و خواری چیزی در پی ندارد، شکست خورده و از این به بعد نیز شکست خواهد خورد.

ابوعبیده در روز جهانی قدس تاکید کرد: قدس همواره محور اصلی درگیری‌ها و قطب نمای مقاومت خواهد ماند.

وی افزود: مقاومت فلسطین در رأس نبرد برای دفاع از قدس قرار دارد.

این فرمانده فلسطینی گفت: ما همه تلاش و توان خود را برای آزادی قدس به کاری می‌گیریم و اجازه نخواهیم داد که صهیونیست‌ها هویت این مکان مقدس را تغییر دهند یا میراث امت اسلامی را بربایند.

**گروه‌های فلسطینی: مقاومت دژی برای حفاظت از آرمان فلسطین است

پایگاه خبری فلسطین الیوم نیز به نقل از گروه‌های مختلف فلسطینی گزارش داد: هر گونه تلاش و شتابی برای عادی سازی با رژیم اشغالگر و مشارکت در نشست‌هایی که به موجودیت صهیونیست‌ها، مشروعیت می بخشد، تلاش برای حذف آرمان فلسطین است.

گروه‌های فلسطینی تاکید کردند که نظام‌های عربی باید هر چه سریع‌تر سیاست‌ها و رفتارهای خود با صهیونیست‌ها را در تضاد با تعهداتشان به آرمان فلسطین است، متوقف کند.

ابو یاسیر الششنیه دبیر کل کمیته‌های مقاومت در “نشست بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین” بر ضرورت وحدت فلسطینی‌ها علیه اشغالگران اسرائیلی تاکید کرد.

وی تاکید کرد: مقاومت دژی برای حفاظت از آرمان فلسطین و راه آزادسازی آن می‌باشد و تنها گزینه راهبردی برای مردم فلسطین است.

این شخصیت فلسطینی تصریح کرد: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند و تصمیم ترامپ و اقدامات اشغالگران درباره این مکان مقدس، باطل است و هرگز نمی‌تواند تاریخ و حقیقت را تغییر دهد.

وی با تشکر از رهبری و مردم ایران به سبب حمایت دائمی خود از مقاومت و آرمان فلسطین، تاکید کرد که تحریم ایران تنها تلاشی برای ناکام گذاشتن دستاوردهایی است که محور مقاومت محقق کرده است.

خاورم **۹۳۲۹**۱۵۸۶