گردشگری و توریسم

۸,۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی هرمزگان توزیع شد

“فریدون همتی” شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان اظهار داشت: سیاست ما در تخصیص اعتبارات، اولویت قراردادن پروژه‌های دارای بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است تا این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی تاکید کرد: پروژه‌های دارای ۷۰ درصد و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در اولویت‌های بعدی برای تخصیص اعتبارات قرار دارند.

همتی طرح‌های زیرساختی هرمزگان به ویژه در حوزه حفظ و مدیریت منابع آب را از دیگر اولویت مهم برای استان در تخصیص اعتبار عنوان کرد.

وی بیان داشت: در این راستا اعتبار ویژه‌ای به خصوص برای اجرای پروژه‌های مهم سازه‌های آبخیزداری و طرح‌های مرتبط با حوزه جهاد کشاورزی اختصاص می‌دهیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر پرداخت تسهیلات بانکی به پیمانکاران به منظور سرعت بخشی به اجرای طرح‌های عمرانی، گفت: می‌توان مطالبات پیمانکاران بابت اجرای پروژه‌ها را از محل در نظر گرفته شده در ردیف بودجه ملی با تسهیلات پرداخت شده، تهاتر کرد.

همتی تصریح کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از سیاست‌های مهم دولت است و همه ما باید برای تحقق این سیاست مهم تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: باید منابع دولتی را مدیریت کرده و از کمک خیران نیز بهره بگیریم تا کارها به شکل بهتر و با شتاب بیشتری انجام شود.

شبک **

۷۱۹۸/۶۰۴۸