گردشگری و توریسم

نمایندگان مازندران در مجلس مردم را به راهپیمایی روز قدس فراخواندند

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی روز قدس را آرمان بر جای مانده از بینانگذار جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: مردم ما در پس از پیروزی انقلاب اسلامی براساس وظیفه دینی واسلامی حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند و جلوه دیگری از اتحاد را به نمایش گذاشتند /.
علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: درآخرین جمعه ماه رمضان (روز جهانی قدس) سال جاری نیز مردم ایران بار دیگر با حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از آرمان های مردم فلسطین، انزجار حود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی که با حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه انجام می شود، اعلام خواهند کرد.
وی با اشاره به بحث معامله قرن از سوی استکبار جهانی، روز جهانی قدس سال جاری را نسبت به سنوات گذشته حساس تر دانست و از مردم این خطه شمال کشور به خصوص مردم حوزه انتخابیه اش شهرستان های ساری و میاندورد خواست تا در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت گسترده داشته باشند.
** وظیفه دینی
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: آرمان جمهوری اسلامی حمایت از ملت مظلوم جهان است و ما با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از آرمان های مردم فلسطین اعلام خواهیم کرد.
علی محمد شاعری افزود: مردم همواره با حضور گسترده خود از مردم مظلوم فلسطین در برابر صهیونیست ها حمایت کردند و بار دیگر در آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان های مردم فلسطین حمایت می کنند.
وی از مردم مازندران به خصوص شرق استان خواست تا برای حمایت از مردم فلسطین و اعلام همبستگی با مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
**شرایط حساس خاورمیانه
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط حساس خاورمیانه حمایت تاریخی و دینی از ملت مظلوم فلسطین را را دفاع از بیت المقدس به عنوان قبله دوم مردم جهان اسلام دانست و گفت: این راهپیمایی تجدید میثاق با آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مردم با درک شرایط حساس خاورمیانه قطعاً در راهپیمایی روز جهانی قدس روز گسترده خواهند داشت.
** روز قدس روز آزادیخواهان جهان
رئیس مجمع نمایندگام مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هم روز قدس را مربوط به تمام آزادیخواهان جهان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: حضور گسترده مردم جهان در این راهپیمایی نشان از انزجارشان از حرکات رژیم صهیونیست در فلسطین به خصوص اشتغال قدس شریف است.
ولی الله نانواکناری اشغال فلسطین و قدس شریف را نتیجه نبود اتحاد و انسجام در جهان اسلام دانست و افزود: اگر ما مسلمانان جهان متحد و مسنجم شویم، قطعاً استکبار جهانی جرات اشغال قدس شریف را نخواهد داشت و راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای نشان دادن انسجام و وحدت مسلمانان است.
راهپیمایی روز جهانی قدس فردا جمعه در ۵۸ شهر مازندران برگزار می شود.
براساس برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری مرکز استان است.
۶۹۸۲/‏۱۶۵۴