گردشگری و توریسم

امام جمعه مهریز: راهپیمایی روز قدس شکست توطئه معامله قرن را به همراه دارد

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان طرح آمریکایی، اسرائیلی اخیر که به دنبال آشتی بین مردم فلسطین و غاصبان رژیم صهیونیستی است با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس این طرح منجر به شکست خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطوری که مقام معظم رهبری به اهمیت مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کردند باید مردم و مسئولان با درک شرایط و توطئه‌های دشمنان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را جدی بگیرند و موجب ذلت کفر جهانی شوند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: چشم مردم ستم دیده فلسطین به گام‌های استوار مردم قهرمان ایران و امت اسلام دوخته شده است و باید همه با وحدت و با شعار کوبنده مرگ بر استکبار در این مراسم شرکت کنیم.

محی الدینی بیان کرد: تمام تمهیدات لازم در منطقه و برخی مناطق روستایی بخش مرکزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس فراهم است و باید از فرصت موجود برای اعلام تنفر به آمریکا و اسرائیل غاصب استفاده کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در هفت نقطه شهری و روستایی مهریز برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری عصر روز پنجشنبه با صدور پیام مشترکی مردم را به حضور گسترده در راهپیمای روز قدس دعوت کردند و نوشتند: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی شکست اهداف دشمنان مردم فلسطین را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی و آیت الله ابواقاسم وافی در پیام خود آورده اند: هفته آخر ماه مبارک رمضان روز قدس است روزی که از امام بزرگوار انقلاب خمینی بزرگ (ره) به یادگار مانده است و تا محو رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

امسال روز قدس از ۲ ویژگی خاص برخوردار است، اول اینکه آمریکا به همراهی کشورهای مرتجع عرب و رژیم اشغالگر قدس در صدد برنامه ریزی برای ضمیمه کردن فلسطین مظلوم به سرزمین‌های اشغالی و سلب هویّت اصلی فلسطینیان و یکپارچه کردن یهودی نشینی این سرزمین‌ها تحت عنوان معامله قرن است که هدف آن تسلط اسرائیل غاصب بر سرزمین‌های عربی است.

دومین ویژگی قدس امسال شدت تحریم‌های آمریکا و فشار مضاعف به مردم شریف ایران است که به خیال خام خود بتوانند حمایت مردم را از نظامشان کمرنگ جلوه دهند و به اصطلاح مردم را به نوعی رودروی نظام جمهوری اسلامی قرار دهند. حاشا و کلاً که آرزو را باید به گور ببرند زیرا آنها نه مردم ایران را خوب شناخته اند و نه رهبری نظام را.

راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه دهم خردادماه ۱۳۹۸ در ۸۰ حوزه شهری و روستایی استان یزد برگزار می‌شود.

تاکنون ده ها سازمان، نهاد و شخصیت های مختلف سیاسی یزد در پیام های جداگانه ای مردم روزه دار استان را به حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، دعوت کرد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷

راهپیمایی روز قدس
راهپیمایی روز قدس