گردشگری و توریسم

آغاز مذاکرات بارسا و پی اس جی برای بازگردان برزیلی یاغی

رادیو راک وان روز چهارشنبه نوشت: اگرچه گزارش مذکور سطح مذاکرات را در مراحل ابتدایی عنوان و عملی شدن توافق را بسیار پیچیده توصیف کرده است، آبی اناری‌ها نسبت به نهایی شدن آن اطمینان دارند.

گفته می‌شود رختکن آبی اناری‌ها به ویژه «لیونل مسی» نظر مساعدی در مورد این انتقال دارند و این در حالی است که باید منتظر ماند و دید که آیا هواداران این تیم نیز می‌توانند مهاجم برزیلی را بابت جدایی آزار دهنده‌اش ببخشید یا نه.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بخشی از داستان نقل و انتقالات تابستانه ای بود که هواداران بارسا را بسیار آزرده ساخت؛ کسی که با قراردادی رکورد شکن و پر حرف و حدیث راهی پاریس شد؛ در حقیقت پی اس جی که مذاکرات با کاتالان‌ها را به بن بست رسیده می‌دید در نهایت مبلغ فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار ا پرداخت کرد تا کهکشانی پرستاره در قلب فرانسه بسازد که البته پروژه چندان هم نبود!

با این حال، دوران حضور نیمار در فرانسه تا اندازه‌ای نا امید کننده بود و بسیاری از رسانه‌های به طور متفق القول در گزارش‌هایی به نارضایتی وی از حضور در پاریس و تمایلش برای بازگشت به نیوکمپ اشاره کردند.

دمبله در همان سال راهی کاتالونیا شد و اگرچه در برهه‌ای موفق بود اما نتوانست انتظارها را آن طور که باید برآورده کند که البته بخشی زیادی از این موضوع به مصومیت وی مربوط می‌شود.

وینگر فرانسوی پیش تر نیز پیشنهادهایی از پی اس جی داشته اما باید دید که آیا تیم پاریسی تمایل به پذیرش دمبله به عنوان وزنه تعادل معامله دارد یا خیر.

ورزشی **۳۹۹۱**۹۱۱۸**