گردشگری و توریسم

حزب موتلفه: معامله قرن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از نابودی نجات نمی‌دهد

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دربخشی از بیانیه این حزب  که امروز – سه شنبه – منتشر شد، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، سرآغازی برای بیداری اسلامی در میان ملت های مسلمان بود که اینک در چهلمین سال پیروزی خود، زمینه سازی اقتدار جبهه مقاومت در منطقه و زبونی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده است.

حزب موتلفه در این بیانیه تصریح کرد: امروز نه فقط ملت ایران بلکه مسلمانان و حتی مردم آزاده جهان، نه فقط روز قدس؛ بلکه در طول سال جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و نسبت به سران خبیث و جنایکار این رژیم کودک کش اعلام انزجار می کنند و خواستار استیفای حقوق مردم مظلوم فلسطین هستند حتی سازمان ملل و شورای امنیت نیز برخلاف گذشته، برخی جنایات این رژیم غاصب را محکوم می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه حزب موتلفه تصریح کرد: در شرایطی که توطئه خطرناک آمریکا و اسرائیل برای تصرف سرزمین های اسلامی توسط عوامل مزدور و جنایتکار داعش به شکست انجامیده و دست خبیث و خون آلوده استکبار از منطقه کوتاه شده، دولتمردان آمریکا در اوج زبونی به دسیسه ای دیگر متوسل شدند و تلاش می کنند با ترفند “معامله قرن” چندصباحی بیشتر به حیات شرارت بار رژیم کودک کش اسرائیل ادامه داده و سران سفاک آن را از این منجلاب نابودی نجات دهند ولی زهی خیال باطل که این دسیسه نیز همانند گذشته، نقش بر آب خواهد شد.

در ادامه بیانیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: در این میان برخی دولت ها و سران منطقه نیز باخودباختگی و خیانت و همانند گاو شیرده، با مشارکت در این معامله کثیف، عامل سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شده و از افشای آن هم ابایی ندارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور در «راهپیمایی روز جهانی قدس»، حضور در هم آورد اقتدار جهانی جبهه حق علیه جبهه باطل و زمینه ساز شکست کامل سران صهیونیست دولت های سرسپرده و نابودی جبهه استکبار خواهد بود. ان شاءالله. و این وعده خداست که صالحون وارثان زمین خواهند بود.

حزب مؤتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و خطابه‌های انقلابی ایشان علیه صهیونیسم بین الملل، تاکید کرد: روز جمعه یوم الله قدس همزبان با ملت بزرگ ایران همراه با مسلمانان و آزادگان سراسر جهان در چهلمین روز قدس به خیابان ها آمده، با شعارهای همیشگی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهة مقاومت را بلندتر و کوبنده ‌تر از سال  های قبل فریاد می زنیم و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و اسرای در بند رژیم صهیونیستی، با حضوری حماسی و شکوهمندتر در راهپیمایی روز قدس جنایات ددمنشانه اسرائیل در سرزمین های اشغالی و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و انگلیس و آل سعود را  محکوم  می کنیم».

سیام**۱۰۵۸