اماکن دیدنی ایران

مزیت رپورتاژ آگهی برای آژانس های گردشگری


چارتر

تا چند وقت پیش، گردشگری نهایتا به گشت و گذار در نقش جهان اصفهان و بیستون کرمانشاه و باغ ارم شیراز ختم می شد اما در حال حاضر ۸۰ درصد مسافران قبل استارت سفر خود سیر تا پیاز مقصد گردشگری خود را در اینترنت کندوکاو می کنند.

فرقی نمیکند مقصد مورد نظر داخلی باشد یا خارجی چیزی که مهم است این است که امروزه نقش گردشگری هم برای مسافران هم برای کشورهای توریستی متفاوت شده است.

برخلاف تصورتان، اقتصاد یک مملکت نیاز به تغذیه دارد و بهترین ارزش غذایی مختص صنعت گردشگری است.

می پرسید چرا؟

چون درآمد حاصل از صنعت گردشگری برای اقتصاد یک کشور صد در صد خالص است.

با اینکه صنعت بزرگ و پرسودی مثل صنعت گردشگری در کشور ما مورد کم اقبالی قرار گرفته، اما در برخی کشورها صدرنشین درآمدزایی و محرک چرخه اقتصادی شان است. اگر بیخیال جنبه های فرهنگی گردشگری شویم، چشم‎پوشی از میزان درآمدزایی آن غیرممکن است.

حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید یک گردشگری ناقابل، به طور مستقیم و غیر مستقیم صدها موتور توسعه در کسب‎و‎کارهای گوناگون را میچرخاند . با همه این توضیحات، نمیتوان از ارتباط تنگاتنگ سیاست با این صنعت حرفی به میان نیاورد. کشورهایی که مورد استقبال گردشگران قرارمیگیرند، اغلب کشورهای امنی هستند.

بی‎شک گردشگری درنهایت بر رونق و امنیت جهانی تاثیر مستقیم و چشمگیر دارد.

مانند همه صنایع و کسب و کارها، سالهاست که این صنعت پر پول نیز به دنیای مجازی هم راه پیدا کرده است؛ گردشگری آنلاین! از آنجا که اینترنت کاربردی ترین ابزار شناخته شده برای جست و جو در چند دهه اخیر می باشد، چه سودها و پول هایی که در این بستر خاک میخورند و ما بی توجه به دفتر آزانس گردشگری خود چسبیده ایم.
حقیقت این است که در این دورهو زمانه، ورود به گردشگری آنلاین تنها راه افزایش درآمد و جذب گردشگر بیشتر است.

روی گردشگری آنلاین حساب کنیم؟

چیزی که میگوییم نتیجه بررسی یک روند چندین و چندساله است؛ آمار و ارقام نشان میدهد در سال های اخیر پس از مَچ شدن کاربران با دنیای مجازی و اینترنت، میزان جست‎و‎جوی مسافران قبل از شروع سفر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است .
به دوره ای رسیده ایم که میتوانیم ادعا کنیم به ازای سفر هر فرد ، یک سرچ جانانه از مقصد نهایی! با این حال چرا پتانسیل های خاک خورده در این عرصه طلا ننامیم؟

آخرین بلیط سفرتان را چگونه تهیه کرده اید؟ مراجعه حضوری به آزانس گردشگری یا خرید آنلاین؟

احتمالا خود شما بعنوان خواننده، یک شاهد عینی این ادعا هستید که انقلاب گردشگری آنلاین در راه است . واقعیت این است که بخش چشمگیریاز آمار فروش بلیط ها به سایت ها و پایگاه های مجازی اختصاص یافته است. البته ماجرای به همینجا ختم نمی شود. روی دیگر این ماجرا مختص رزرو هتل و هرگونه خدمات دورکاری بود. (ازجمله همایش ها، جنگ های شادی، پارک های آبی و…)

می بینید؟ سر هر نخی را بگیرید انتهایش به گردشگری آنلاین می رسد.

مهمترین ویژگیهای وبسایت گردشگری چیست؟

با اینکه تنها ۳۰سال از ورود افتخارآمیز اینترنت به جهان میگذرد اما در زیر و بم زندگی انسان راحت طلب این زمانه رسوخ کرده است که گردشگری هم از این قاعده مستثنا نیست. وبسایت های گردشگری که یک بازاریابی و تبلیغات در بستر بزرگترین شبکه اختراع شده توسط بشر است.
در مورد شروع هر کسب و کاری در بستر آنلاین از جمله کسب و کارهای مربوط به حوزه گردشگری ضرورت وجود دارد؛ این ضرورت را نظر بیل گیتس به شرح زیر خواهید دید :

برجسته ترین مزیت وبسایت های گردشگری این است که امکانات بازاریابی برای ریز و درشت این عرصه یکسان است؛ یعنی فرقی نمیکند سابقه شما در بازار حقیقی چقدر بوده است یا دفتر یا شرکت شما چقدر مساحت دارد؛ شما پس ورود به بازار مجازی اینترنت میتوانید از اول شروع کنید.
درواقع به مدد دنیای عادلانه اینترنت، یک سوییت کوچک در بازار مجازی همانقدر شانس تبلیغ و بازاریابی دارد که یک هتل مجلل ۵ ستاره با همه امکانات خواهد داشت.

پس از طراحی یک وبسایت درست و حسابی در زمینه گردشگری ، شما یک پایگاه ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات گردشگری خواهید داشت که این پتانسیل را دارد تا فروش بلیط و آمار رزرو های شما را به نرخ باورنکردنی ای برساند .
به صدقه سر وبسایت گردشگری، پول های زودتر از موعود مهمان حساب شما می شود چراکه مشتریان برای رزرو هتل و خرید بلیط زودتر اقدام میکنند و شما هم زودتر به سود می رسید.
و مزیت جالب این است که شما مشتری عجول خود را به خاطر اشغال بودن خط های تلفن به رقیبتان تقدیم نمیکنید! نمیتوانید منکر شوید که مشتریان این دوره و زمانه صبر و حوصله ندارند؛ کافیست با آزانس گردشگری شما تماس بگیرند و خطوط تلفن شما اشغال باشند تا بدون فوت وقت شماره رقیبتان را بگیرند و کارشان را انجام دهند .

رپورتاژ آگهی در سایت گردشگری شما چه می کند؟

علاوه بر مشتری عجول، کارفرمای عجول هم داریم. اگر به تازگی فکر راه اندازی یک آژانس گردشگری در ذهنتان رژه می رود اما از سرعت پیشرفت و سوددهی کارتان مطمئن نیستید بهتر است دوپینگ کنید. انتشار یک رپورتاژ آگهی از نحوه عملکرد وبسایت تازه کارتان در یک سایت اسم و رسم دار، سرعت پیشرفتتان را به سرعت میگ میگ میرساند.

اگر میخواهید قدم در جای پای بزرگان این عرصه بردارید ، بهتر است قدم اول را حساب شده و محکم بردارید . این را بدانید که تنها چیزی که نیاز دارید یک سه حرفی ساده و در عین حال پیچیده است : سئو!
سئو است که تعیین میکند مزایای رقابتی آژانس گردشگری آنلاین شما در این بازار شلوغ مجازی به چشم بیاید یا نه. همانطور که میدانید رپورتاژ آگهی یک پست مهمان است که از جانب وبسایت شما مهمان یک وبسایت قدرتمند می شود که ۳ الی ۵ لینک هم در خود گنجانده است . همه این توصیفات باعث نمی شود از یک مقوله خیلی مهم غافل شویم

نظر گوگل راجع به رپورتاژ آگهی چیست؟

هرچند گوگل با انتشار هر محتوای پولی که سبب گمراه کردن مخاطبانش شود به شدت مخالف است اما خرید رپورتاژ آگهی تومنی صنار توفیر دارد. یک رپورتاژ آگهی اصولی منتطبق بر تمام استانداردهای گوگل نگارش و منتشر می شود. این درحالی است که گوگل با خرید بک لینک میانه ای ندارد ؛
بک لینک اشکالات نسبتا بزرگی دارد که میتوان گفت رپورتاژ آگهی نسخه اصلاح شده  آن است.

با رپورتاژ آگهی در توریسم آنلاین، برند عرصه گردشگری آنلاین شوید!

اگر زورتان به این بازار رقباتی بچربد و بتوانید خود را برند کنید، برنده اید. کاری به روش های برندسازی در کسب و کارهای غیرمجازی نداریم اما برند شدن در بازار مجازی یک راه تقریبا میانبر دارد. انتشار رپورتاژ آگهی تور گردشگری در یک سایت گردشگری معتبر مانند توریسم آنلاین که منطبق بر اصول و استانداردها باشد همان راه میانبر است. چرا؟

اعتبار، اعتبار، اعتبار!

چیزی که تا این لحظه شما را از سود هنگفت بازار اینترنتی بی نصیب گذاشته است کمبود سه فاکتور ذکر شده است. اعتبار، اعتماد مشتری را به همراه می آورد و این دقیقا همان چیزی است که رپورتاژ اگهی بر مبنای آن پی ریزی شده.

خداحافظی با هزینه های سرسام آور تبلیغات

گردشگری یک صنعت تازه نفس است که روز به روز تاثیر مثبت آن روشن تر می شود. اگر همین امروز قدمی در مسیرش بردارید، بهتر از فرداست. البته که زبانزد شدن در حوزه گردشگری هزینه دارد که خوشبختانه آمار کم هزینه ترین و پربازده ترین تبلیغات بازهم در اختیار رپروتاژ آگهی است. از آنجا که رپورتاژ آگهی تور گردشگری شما برای همیشه در سایت پذیرنده باقی میماند ، گوگل هم راضی است و این کار به مذاقش خوش می آید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا سفارش رپورتاژ آگهی در سایت گردشگری معتبری مانند توریسم آنلاین را تجربه کنید.

تبلیغات در توریسم آنلاین

منابع:

توریسم آنلاین

لینکدون

socialmediatoday.com