گردشگری و توریسم

چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از مسافران تابستانی است

به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی روز چهارشنبه در دومین ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: با توجه به بارش های مطلوب امسال و سرسبزی طبیعت این استان انتظار می رود تعداد مسافران و گردشگران تابستانی امسال نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
وی افزود: اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نسبت به برنامه ریزی مطلوب برای پذیرش و میزبانی از این مسافران اقدام کنند.
نظری دهکردی تصریح کرد: بدنبال بارش 825 میلیمتری ناشی از 3 موج بارش سیل آسای امسال در چهارمحال و بختیاری ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نوروزی به این استان کاهش یافت.
وی گفت : تلاش می شود با هماهنگی فرمانداران شهرستان های چهارمحال و بختیاری و تزریق به موقع و کافی اعتبارات ، بخشی از خسارت های ناشی از این بارندگی ها در استان جبران شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در نوروز امسال افزون بر 3 میلیون و 740 هزار مسافر با 95 هزار و 196 خودرو در این استان تردد داشتند.
مهرداد جوادی تاکید کرد: در نوروز امسال 691 هزار و 879 نفر مسافر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.
وی اظهار داشت: برای ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال توزیع 200 هزار قلم انواع وسایل تبلیغاتی بین آنان توزیع شد.
جوادی تصریح کرد: در این مدت 100 تخته سیاه چادر عشایری و افزون بر 20 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری دایر شد.
وی افزود: اختصاص یک قطعه زمین مناسب برای راه اندازی مرکز اطلاع رسانی ویژه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در استان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست دبیران کمیته های 10 گانه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری بخشی از عملکرد خود در نوروز 1398 را ارائه کردند.
چهارمحال و بختیاری از مهمترین مقصدهای گردشگری برای مسافران و گردشگران در تابستان است.
2097/7362

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگری


مسافر


چهارمحال و بختیاری