گردشگری و توریسم

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر معرفی شد

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان عصر یکشنبه در این آیین گفت: در شرایط کنونی، مدیریت در سازمان ها، شرکت ها و ارگان ها بسیار دشوار است و تدبیر می تواند از خستگی مدیر جلوگیری کند.
محمودرضا عراقی افزود: امروز مدیران باید برای خدمت به مردم به سادگی از زیر مسئولیت شانه خالی نکنند.
وی اظهار داشت: میزبانی از چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) حاصل تلاش یاری مدیرعامل سابق شرکت سیاحتی علیصدر بود که به زودی با پستی جدید به جمع مدیران استان باز می گردد.
وی اضافه کرد: استاندار همدان حساب ویژه ای برای غار علیصدر باز کرده است و این غار سهم به سزایی در جذب گردشگر برای همدان دارد.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری همدان گفت: در موضوع گردشگری و برگزاری اجلاس جهانی گردشگری بخش خصوصی و رسانه ها نقش موثری ایفا کردند.
وی ادامه داد: اجلاس جهانی گردشگری کار تمرینی برای اتحاد و همدلی در بین مسئولان همدان بود.
مدیرعامل سابق شرکت سیاحتی علیصدر نیز گفت: در این پنج سال سه رستوران در محوطه غار علیصدر ساخته شد.
حمیدرضا یاری افزود: ساخت ویلا های مجتمع تفریحی گردشگری عباس آباد و محوطه سازی این منطقه از جمله اقدامات این شرکت محسوب می شود.
وی با بیان اینکه بازارچه ای در محوطه غار علیصدر ساخته شد که برای بیش از 80 نفر اشتغالزایی کرد اضافه کرد: پارکینگی با ظرفیت 2 هزار خودرو در این منطقه گردشگری ساخته شد.
مدیرعامل سابق شرکت سیاحتی علیصدر افزود: آب رسانی و آسفالت روستایی با همکاری دهیاری‌ علیصدر صورت گرفت.
وی برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) را مهمترین رویداد گردشگری کشور دانست و افزود: این اجلاس با تلاش های شرکت سیاحتی علیصدر در همدان برگزار شد و دستاوردهای آن تا سال های سال ادامه دارد.
وی عنوان کرد: تبلیغات گسترده ای در شبکه های اجتماعی، تابلوهای تبلیغاتی در سایر استان ها و صداوسیما برای معرفی بیشتر غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان صورت گرفته است.
وی درخواست کرد تاساختار کنونی علیصدر حفظ شود و ادامه داد: از مدیر آینده این شرکت می خواهیم برنامه ها به شکلی صورت گیرد تا علیصدر برای همدان پولساز باشد.
مدیر عامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این آیین گفت: صنعت گردشگری و توریسم نقش موثری در اقتصاد دنیا دارد و امروز مورد توجه مسئولان استان قرار گرفته است.
مجید درویشی افزود: غار علیصدر یکی از نادرترین آثار طبیعی جهان خلقت است که باید با بهره گیری از این ظرفیت، اقتصاد گردشگری استان را متحول کرد.
وی اظهار داشت: در چند سال گذشته با مدیریت حمیدرضا یاری شرکت سیاحتی علیصدر متحول شد و بیش از پیش مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار گرفت.
غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان در شمال استان همدان واقع شده است.
9904

انتهای پیام /*


فرهنگي


غار عليصدر


حميدرضا ياري


مجيد درويشي