گردشگری و توریسم

ساعت کار موزه‌های کرمان در ماه رمضان کاهش یافت

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان غلامرضا فرخی افزود : بازدید کنندگان می توانند در این ایام همه روزه از ساعت 9 صبح الی 6 بعد ازظهر از اماکن موزه ای سطح استان کرمان بازدید کنند.
وی با بیان اینکه استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است تصریح کرد: بیشترین تعداد بازدید از موزه‌های مذکور در ایام نوروز است به طوری که در برخی از روزها ساعات بازدید از آنها افزایش می‌یابد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به موزه باستان شناسی کرمان و جیرفت که دارای آثار فراوانی از ادوار مختلف تاریخی هستند افزود: موزه مردم شناسی گنجعلیخان کرمان نیز دارای معماری منحصر بفردی است که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.
وی با اشاره به موزه ساز باغ موزه هرندی کرمان که از انواع مختلف آلات و وسایل موسیقی بهره می برد، بیان کرد: موزه های مشارکتی کرمان شامل موزه ارتش، دفاع مقدس، آگیرا و زرتشتیان می باشند.
فرخی تاکید کرد: آشنایی هرچه بیشتر مردم با میراث تاریخی و آثار باستانی مستلزم ایجاد ترغیب در بازدیدکنندگان و ارایه خدمات راهنمایی مناسب از سوی موزه های استان است که این مهم در اولویت کاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان قرار دارد.
7437/ 5054

انتهای پیام /*


فرهنگي


كاهش ساعت كار


موزه


كرمان