گردشگری و توریسم

معاون رئیس جمهوری :جشنواره لاله های البرز گام موثری برای جذب گردشگر است

به گزارش ایرنا ، علی اصغر مونسان روز شنبه در آیین گشایش بیست و یکمین جشنواره لاله های گچسر واقع در حاشیه جاده کرج – چالوس اظهار داشت : امروز برگزاری این جشنواره نمونه ای از کارهای گردشگری حوزه کشاورزی است که به تازگی در کشور شروع شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: در این راستا در شرق و غرب تهران نیز رویداد بخوبی صورت گرفته و مردم‌ با قرار گرفتن در باغ موزه های کشاورزی می توانند از این فضاها استفاده کنند.
وی بیان داشت: باغ لاله های گچسر با تنوع زیبایی که دارد یک جاذبه خوب گردشگری برای البرز است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: البرز جاذبه های گردشگری زیادی دارد که تعداد زیادی از گردشگران این استان در تهران زندگی می کنند .
مونسان بیان داشت: گردشگران تهرانی می توانند از فضای زیبای البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت استفاده کنند.
وی افزود: انتظار می رود استان البرز مسیر رو به رشد در حوزه گردشگری را به خوبی طی کند و این توسعه به ویژه در بخش طبیعت گردی این استان باشد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ظرفیت های گردشگری استان البرز برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراوان است.
مونسان ادامه داد: در محور کرج- چالوس زیرساخت های خوبی مانند هتل ها و طبیعت بسیار زیبا وجود دارد و این امکانات ظرفیت مناسبی برای استفاده گردشگران است.
بیست ویکمین جشنواره لاله های گچسر در زمینی به وسعت یک هکتار توسط بخش خصوصی برگزار شده که تا 10 روز دیگر ادامه دارد.
این جشنواره همه در اردیبهشت ماه با حضور علاقه مندان به گل و طبیعت برگزار می شود.
بیش از 600 هزار گل لاله در این جشنواره به نمایش درآمده است.
7410/ 6155

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


جشنواره لاله های گچسر


البرز