گردشگری و توریسم

دو مجموعه اقامتی و پذیرایی درنوشهر و چالوس افتتاح شد

به ‌گزارش ایرنا ، هتل پرشیا نوشهر در زمینی به مساحت یک هزار و 600 متر مربع و با زیر بنای 4 هزار متربع ساخته شده است.
این هتل دارای 110 اتاق توسط بخش خصوصی ساخته شده و همزمان با بهره برداری از این واحد اقامتی و پذیرایی 26 نفر مشغول به کار شدند.
همچنین مجموعه پذیرایی پاراگون چالوس هم در زمینی به مساحت یک هزار و 600 مترمربع و با سرمایه گذاری 7 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری در آئین بهره برداری از این طرح های گردشگری بر تامین زیرساخت های لازم گردشگری مازندران با توجه به حضور میلیونی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد.
وی گفت: دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری حمایت می کند و انتظار می رود مسئولان محلی و استانی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر بخش خصوصی در این منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.
معاون رئیس جمهوری که صبح امروز به منظور افتتاح چند پروژه گردشگری و تفریحی وارد مازندران شد، از چند مرکز تولیدی صنایع دستی و قالیبافی در شهرستان کلاردشت در غرب مازندران بازدید کرد.
وی قرار است در جریان سفر 2 روزه خود به استان مازندران علاوه بر افتتاح و بازدید از چند پروژه گردشگری و صنایع دستی در شرق و مرکز استان، در نشستی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ساری شرکت کند.
/1602/1899

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


افتتاح هتل


چالوس