اماکن دیدنی ایران

چه شد که گردشگر مجارستانی در ایران شوکه شد؟


چارتر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: ماموران کلانتری ۱۴ نودشه پس از پیدا کردن مقداری زیادی ارز خارجی (دلار و یورو) که متعلق به گردشگری اهل مجارستان بود، آن ها را به صاحبش بازگردادند.

رکنا ؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: ماموران کلانتری ۱۴ نودشه پس از پیدا کردن مقداری زیادی ارز خارجی (دلار و یورو) که متعلق به گردشگری اهل مجارستان بود، آن ها را به صاحبش بازگردادند.
سرهنگ «فضل اله پرنو» افزود: ماموران کلانتری شهر مرزی نودشه در پاوه حین گشت زنی در سطح شهر یک کیف پر از پول که حاوی مقدار زیادی ارز خارجی بود پیدا کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کیف، پنج هزار و ۱۶۰ دلار و ۴۲۰ یورو که مطابق نرخ ارز امروز رقمی بیش از ۸۰۰ میلیون ریال می شود را به همراه گذرنامه و شماره تماس مالک کیف، کشف کردند.
سرهنگ پرنو ادامه داد: ماموران وظیفه شناس و امانت دار کلانتری ۱۴ نودشه در ادامه ضمن تماس با صاحب کیف که گردشگری اهل کشور مجارستان بود، ارز و سایر محتویات را به وی بازگرداندند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پاوه تصریح کرد: مالک کیف نیز با ابراز خرسندی از اقدام شایسته ماموران وظیفه شناس کلانتری از آن ها تقدیر کرد.
وی در پایان گفت: این گردشگر خارجی در اظهارات خود بارها از سفر به کشورمان و شهرستان پاوه به خاطر مهمان نوازی مردم و امانت داری ماموران پلیس ابراز خرسندی کرد.
نودشه شهری در نقطه صفر مرزی ایران و عراق، در ۱۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه و از توابع شهرستان پاوه است.