اماکن دیدنی ایران

بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران بارانی است


چارتر

امروز در بخش‌هایی از شمال غرب و شمال شرق کشور، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن بارش باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن، بخش‌هایی از شمال استان مرکزی، ارتفاعات کرمان و قسمت‌هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، طی روز پنجشنبه در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن شامل استان‌های تهران، البرز و قزوین و همچنین بخش‌هایی از زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود و تا روز جمعه روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید،گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود. روز چهارشنبه در زابل وزش باد به بیشترین مقدار خود طی سه روز آینده می‌رسد.

روز سه شنبه مرکز و نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج است.