گردشگری و توریسم

ریسک پذیری مدیران در جذب سرمایه گذار کم است

حسین قراباغی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر همدان در مسیر گردشگری جهانی قرار گرفته است و تنها ایراد در این مسیر ناهماهنگی بین متولیان این حوزه است.
وی افزود: امروزه هر چند در این بین کمیسیون اقتصاد و گردشگری شورا توانسته پنجره مدیریت سرمایه گذاری را باز کند و دستاوردهای خوبی نیز به دنبال داشته است.
این عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آخرین وضعیت سرمایه گذاری در این شهر اضافه کرد: ساخت سایت میوه و تره بار به زودی شروع می شود و موانع پیش روی مجتمع عصر طلایی نیز حل شد ضمن اینکه مشکلات ایجاد مجتمع تجاری خیابان میرزاده عشقی نیز در سال قبل حل شد و اکنون در مرحله اجرایی است.
قراباغی، تعیین تکلیف هتل ندیمی و حل مشکلات این هتل در مباحث امور شهرداری را یکی دیگر از اقدام های اجرایی کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد.
وی بیان کرد: پروازهای ناهماهنگ و ناهمگون، لغو پروازها و عدم وجود یک پایه پروازی از مشکلات فرودگاه است و قطار گردشگری همدان نیز تنها با اندکی مسافر تردد یافت که این ها جزو موانع توسعه گردشگری است.
قراباغی، نامناسب بودن تبلیغات در حوزه گردشگری در راستای تعیین همدان به عنوان مقصد گردشگری را از دیگر مشکلات رونق این صنعت برشمرد و گفت: معرفی ظرفیت های بالقوه گردشگری شهر همدان بسیار ضروری است که البته شورای اسلامی شهر همدان بودجه خوبی امسال در این بخش قرار داده است.
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به پتانسیل ویژه پارک ولایت گفت: این پارک و نیز پارک سداکباتان زمینه های لازم را برای جذب گردشگر ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: طرح های تشویقی متعدد را برای پیشرفت سرمایه گذاری گردشگری فراهم ساخته ایم و آماده پیشنهاد اقشار مردمی و صاحب نظران در ارایه ایده های نو در این حوزه هستیم.
قراباغی افزود: ارایه ایده های نو با استقبال شورای اسلامی شهر همدان مواجه خواهد شد و به طور قطع همکاری لازم را خواهیم داشت.
2087/7520

انتهای پیام /*


اقتصاد


گردشگري


شوراي شهر


جذب سرمايه گذار