گردشگری و توریسم

داوری1494 اثر جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من آغاز شد

به گزارش ایرنا فراخوان جشنواره فیلم وعکس هرمزگان من ازسوم فروردین سال 97 آغاز شده بود و دریافت آثار تا 20 فروردین امسال ادامه داشت.
رضا برومند روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: آثار دریافتی شامل 22 فیلم موبایلی، 30 فیلم مستند و یک هزار و 442 عکس است که توسط سه داور در هر بخش مورد داوری قرار می گیرند.
وی ادامه داد: اسامی افراد برتر از طریق رسانه ها اعلام و در مراسمی از آنها تقدیر می شود.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی هرمزگان دانست و افزود: محورهای آن شامل معرفی معماری و شهرسازی سنتی، ظرفیت‌های طبیعی و چشم اندازهای گردشگری، آیین‌ها و رسوم مردم مناطق مختلف هرمزگان و معرفی صنایع دستی و هنرهای تزئینی این استان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در خصوص جویزه آثار برتر هم اشاره کرد: جایزه نفر اول بخش فیلم مستند شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 50 میلیون ریال ، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال است.
وی افزود: در بخش فیلم موبایلی به نفراول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال و به نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 7 میلیون ریال تعلق می گیرد.
برومند بیان داشت: جوایز بخش عکس هم شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال برای نفر اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال برای نفر دوم و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال برای نفر سوم اعطا می شود.
3219 / 6048

انتهای پیام /*


فرهنگي


جشنواره هرمزگان من


داوري آثار


هرمزگان