گردشگری و توریسم

داشتن نگاه ملی پیش شرط اجرای طرح در جزیره است

به گزارش ایرنا، غلامحسین مظفری شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از روند ساخت اولین مجموعه گردشگری زمستانی جزیره موسوم به پنگوئن افزود: بر اساس همین نگاه، کیش باید محل اجرای طرح های خاص باشند و در چنین طرح هایی باید با پرهیز از منافع کوتاه مدت و آنی، برای بلند مدت برنامه ریزی کنیم.
وی ادامه داد: با سرمایه گذاران درحوزه های هتلی و اقامتی به یک تفاهم کلی رسیده ایم که درکنار هتل ها، خدمات تخصصی تر ارائه شود و با ایجاد برخی امکانات مانند کمپ های استاندارد فوتبال، زیرساخت های گردشگری کیش را توسعه دهیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد:امکاناتی نظیر باشگاه های بدنسازی و استخر درهتل ها وجود دارند و چنانچه در کنار این امکانات، کمپ تمرینی فوتبال یا دیگر ورزش ها هم ایجاد شود، زمینه برگزاری بسیاری از رویدادهای بین المللی ورزشی یا اردوهای تمرینی فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد:باید شیوه نامه ای تهیه شود که هریک از هتل ها، ظرفیتی در ساحل برای اجرای فعالیت های ویژه وجالب توجه داشته باشند و این اقدام، بهتر از واگذاری زمین ها و سواحل ارزشمند کیش به افرادی است که نسبت به توان اجرایی آنها اطمینان نداریم و از سوی دیگر،هتل ها هم برای حفظ نشان معروف خود، تمام توانشان را به کار می بندند تا کار وخدمات خوبی ارائه کنند.
مجتمع گردشگری پنگوئن، مجموعه ای از تفریحات زمستانی و بازی های مختلف است که با زیربنای 18 هزار و 200متر مربع در زمینی به وسعت 8 هزار و 482 مترمربع در حال احداث است.
فاز اول این مجتمع دارای بخش تفریحی زمستانی، بولینگ، بیلیارد، سالن تیراندازی و مرکز بازی های رایانه ای، غرفه های فروشگاهی و فود کورت است و روزانه ظرفیت پذیرش 400 گردشگر را دارا است.
همچنین فازدوم این مجتمع شامل هتل چهار ستاره با طراحی داخلی یخی است که با ظرفیت اقامت هر شب 270 نفر قرار است در مدت دو سال ساخته شود و به بهره برداری برسد.
مجتمع گردشگری پنگوئن اولین مجموعه تفریحات زمستانی کشور است که در جزیره کیش در حال احداث است.
2094

انتهای پیام /*


اقتصاد


طرح


نگاه ملي


كيش