اماکن دیدنی ایران

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت با رگبار همراه است


چارتر

براساس نقشه های هواشناسی امروز در شمال غرب و غرب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در شمال غرب و غرب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی سواحل شمالی کشور در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت.

طی روز چهارشنبه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب و همچنین دامنه‌های البرز غربی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که این شرایط می‌تواند برای جنوب غرب کشور گرد و خاک را همراه داشته باشد. از بعد از ظهر چهارشنبه بخش‌های شرقی دریای خزر و در روزپنج شنبه کل دریای خزر مواج خواهد بود.
روز چهارشنبه دمای هوا در شمال شرق کشور بین ۷ تا ۱۰ درجه افزایش یافته و سپس از اواخر وقت پنج شنبه و طی روز جمعه کاهش مجدد دما در این مناطق پیش بینی می‌شود.

روز پنج شنبه در جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. در این روز بتدریج غرب کشور، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و در اواخر وقت دامنه‌های البرز مرکزی شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود.

روز جمعه با تقویت بارندگی‌ها اکثر مناطق کشور به جز بخش‌های جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارندگی و اُفت دما را خواهند داشت.