گردشگری و توریسم

شمار مسافران نوروزی گتوند 34 درصد رشد داشته است

یعقوب نگهداری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم شرایط بحرانی و جو روانی در حوزه خطر پذیری مقاصد سفر در استان به لحاظ ورودی مسافران نوروزی نسبت به پارسال شاهد افزایش 34 درصدی بودیم.
وی ادامه داد:بیش از 282 هزار نفر از اماکن دیدنی و گردشگری شهرستان گتوند دیدن کردند که از این تعداد 48 هزار و 970 نفر در شهرستان اقامت شبانه داشته اند.
رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گتوند گفت: امسال با برنامه ریزی بهتر از سال های گذشته و همکاری و تلاش ستاد اجرایی خدمات سفر، بخش خصوصی و تبلیغات رسانه های تصویری و مکتوب و اقلام تبلیغاتی در کنار مهمان نوازی اهالی با فرهنگ و اصیل شهرستان گتوند توانستیم رضایتمندی مسافران را بدست آوریم.
به گزارش ایرنا،آرامگاه قیصر امین پور شاعر معاصر، امامزاده محمدبن زید(ع)، دریاچه و سد تنظیمی گتوند و سد بزرگ گتوندعلیا، ساحل رودخانه کارون،پارک جنگلی، دره و آبشارهای پل پرزین ، دهستان کیارس، تپه باستانی چغا، دره انار ،باغ های مرکبات در 2 بخش مرکزی و عقیلی، سایت پروازی پاراگلایدر،نهر پادشاهی،گور دخمه های کوه طبل خانه در کنار سد تنظیمی،سه پولو، بند بهمن، قلعه های تاریخی شهرسماله و روستای آبیدعلیباز از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان گتوند هستند.
7467/6002

انتهای پیام /*


اجتماعي


ميراث فرهنگي


مسافران نوروزي


گتوند