اماکن دیدنی ایران

کنایه جنجالی گزارشگر مشهور فوتبال ؛هر دو غلط می کنیم!


چارتر

« من حدود ۲۲ سال پیش توسط اردشیر لارودی به صدا و سیما معرفی شدم .در یکی از گزارش هایم اشتباهی مرتکب شدم که اردشیر خان در تماسی که با من داشت اشتباهم را زیر گوشزد کرد. من در جواب او گفتم که در طول نود دقیقه فقط یک اشتباه کردم در جواب اما آقای لارودی به من گفت: “تو غلط کردی که اشتباه کردی” تو از میان این هشتاد میلیون نفر برگزیده شده ای و آموزش دیده ای، مربی گری کرده ای که اشتباهی انجام ندهی، تو حق نداری اشتباه بکنی، اگر قرار باشد تو اشتباه بکنی همه می توانند بیایند جای تو و این کار را انجام دهند.»

این ها صحبت های سرهنگ علیفر است در برنامه ورزش و مردم و در پاسخ به جواد خیابانی که گفت:« به هر حال ممکن است در شناخت بازیکن دچار اشتباه شویم و ممکن است از صد در صد، ۲۰ درصد هم بعضا درحین گزارش مرتکب خطا بشویم و اشتباه کنیم.»
علیفر غیر مستقیم به جواد خیابانی گفت که اشتباهاتی که در گزارش هایش مرتکب می شود مصداق همان «غلط کردی» گفتن اردشیرخان لارودی است.
علیفر البته با این خاطره پاسخ خودش را هم داد. پاسخ اشتباهاتی که هر بار در گزارش هایش انجام می دهد و بعد از آن به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل می شود؛ همانی «سوژه شدنی» که او را به توهم محبوبیت در فضای مجازی رسانده است:« در مورد فضای مجازی باید همین جا بگویم اگرمن در فضای مجازی از محبوبیت بیشتری برخوردارم مشکلی ندارم. اگر مردم در فضای مجازی روی تکیه کلام های من کار می کنند و دوست دارند و در عین حال خوششان می آید که ایرادی نمی تواند داشته باشد.»