گردشگری و توریسم

جشنواره گنج 30 ساله در تهران و کرمان برگزار می شود

سید محمدعلی گلاب زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت سی امین سال تأسیس این نهاد فرهنگی به عنوان نخستین مرکز استان شناسی کشور از روز دوم تا پنجم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه تهران و در تاریخ هفتم ماه آینده در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان، آیین ویژه ‘گنج سی ساله’ برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین در این مراسم ضمن معرفی ویژگی های استان کرمان در قالب نمایشگاه های صنایع، تولیدات کشاورزی و فعالیت های تولیدی و نمایشگاه عکس فعالیت های سی ساله مرکز کرمانشناسی و جاذبه های گردشگری کرمان معرفی می‌شوند.
مدیر مرکز کرمان شناسی عنوان کرد: در این آیین استادان برجسته کشوری در خصوص ارزش های فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و نیز غنای طبیعی استان کرمان سخنرانی خواهند کرد.
وی همچنین با اشاره به پرده برداری از سردیس برخی مفاخر استان کرمان افزود: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه نیز شهرستان های استان کرمان در تالار بسطامی پارک مادر کرمان، به معرفی ویژگی های شهرستان و بزرگداشت شخصیت های فرهنگی و هنری خود خواهند پرداخت.
گلاب زاده گفت: نشست های تخصصی رونق تولید، برنامه ریزی و آینده پژوهی شهرستان ها نیز در همین ایام در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برگزار خواهد شد.
7420/ 5054

انتهای پیام /*


فرهنگي


گنج 30 ساله


كرمان


مركز كرمانشناسي