گردشگری و توریسم

اقدام احمقانه آمریکا عامل انسجام بیشتر ملت ایران است

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، غلامحسین مظفری در هشتاد و ششمین نشست شورای اداری جزیره کیش افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران همیشه با اینگونه حرکت های خصمانه روبرو بوده که هیچگاه تغییری در مواضع انقلابی ایران ایجاد نکرده است.
وی ادامه داد: نظیر این اقدام در سپتامبر 2001 نیز از سوی آمریکا اتفاق افتاد که منجر به قوی‌تر شدن جبهه مقاومت مقابل استکبار شد و اکنون نیز همه بخش های جامعه با هر گرایش و سلیقه ای خود را پاسدار و مدافع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.
رئیس شورای اداری کیش خاطرنشان شد: بدون تردید منشأ تمام اقدامات و جریان های تروریستی در منطقه، آمریکا و پشت صحنه آن رژیم صهیونیستی است و داعش و طالبان نیز برآمده از همین رویکرد هستند.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، داعش و طالبان با کمک و پشتیبانی مالی، اطلاعاتی و نظامی استکبار و ایادی منطقه‌ای آنان به راه افتاد و در نهایت هیچ یک از اهداف آنان را برآورده نکرد و اقدام اخیر آمریکا در قبال سپاه نیز تنها مصرف داخلی و تبلیغاتی و انتخاباتی برای آمریکا دارد.
*برای میزبانی از مهمانان نوروزی همه حاضر بودند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای سفر نوروزی از تلاش های اعضای این ستاد و کمیته های آن تقدیر و اضافه کرد: برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی همه بخش ها از جمله جامعه اصناف و بازاریان، هتلداران، بخش های خدماتی، انتظامی، حمل و نقل و عموم کیشوندان حاضر بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفتند.
مظفری ادامه داد: با استفاده از تجارب سال های گذشته و همچنین تجربه سفر هموطنان در تعطیلات بهمن ماه به کیش، امسال دستاوردها و موفقیت های بیشتری در ایام نوروز برای میزبانی از مسافران نوروزی به دست آمد.
وی اقدامات حوزه فناوری اطلاعات(آی تی)، راه اندازی اتاق کنترل هوشمند و بکارگیری دستگاه ایکس ری در مبادی ورودی را از جمله مواردی اعلام کرد که موجب رضایت بیشتر مسافران و تسهیل امور گردشگری شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرهنگ سازی برای پاکیزگی و آراستگی همیشگی جزیره، کاهش مصرف پلاستیک و بهینه سازی سیستم حمل و نقل برای استفاده بیشتر از خودروهای هیبریدی و انرژی های پاک را به عنوان اولویت هایی اعلام کرد که باید در دستور کار قرار گیرد.
مظفری پیشنهاد داد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به یک ستاد دائمی سفر در جزیره کیش تبدیل شود و با برگزاری نشست های همیشگی و منظم و برنامه ریزی های مستمر، بهترین شرایط برای سفر مداوم هموطنان به جزیره کیش را فراهم کند.
*کمک 20میلیارد ریالی دو فعال بخش خصوصی جزیره کیش به سیل زدگان
رئیس شورای اداری کیش همچنین با اشاره به موضوع سیل اخیر که هموطنان در تعدادی از استان های کشور را درگیر کرده است از آمادگی کامل کیش برای استفاده از حداکثر ظرفیت ها جهت کمک به هموطنان سیل زده خبر داد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش یک شرکت خصوصی و مالک یکی از هتل های کیش هر یک مبلغ 10 میلیارد ریال جهت کمک به هموطنان سیل زده اختصاص داده اند و یکی دیگر از بازرگانان کیش نیز 4 هزار تخته پتو به مناطق سیل زده ارسال کرده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از اهدای یک ماه حقوق خود برای کمک به سیل زدگان خبر داد و به سایر کارکنان و شاغلان بخش های مختلف نیز پیشنهاد داد به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص دهند.
وی با تأکید بر ضرورت بسیج عمومی برای کمک به سیل زدگان خواستار ایجاد یک ستاد برای تداوم جمع آوری کمک ها شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین بخش از سخنان خود یادآور شد: شعار اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، مبتنی بر نیاز واقعی جامعه به اشتغال و بهبود معیشت مردم است و همین نگاه، راهبرد و سیاست اصلی سازمان منطقه آزاد کیش در سال جدید خواهد بود.
2094/1339

انتهای پیام /*


سياسي


آمريكا


سپاه


كيش