گردشگری و توریسم

استفاده 28 هزار و 719گردشگر از کمپ های نوروزی کیش

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی مقدس زاده اظهار داشت: با شروع تعطیلات نوروزی کمپ اسکان خانوادگی واقع در پشت مصلی، کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک، کمپ جانبازان و ایثارگران در مدرسه ابن سینا و کمپ بحران در سالن نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شد.
وی افزود: در نوروز امسال کمپ خانوادگی با مساحتی بیش از 150 هزار متر مربع با ظرفیت برپایی 3هزار و200 تخته چادر، تعداد 204 چشمه حمام و سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی وخدماتی نظیر فروشگاه و مرکز عرضه غذا در محل دائمی کمپ مصلی، پذیرای گردشگران از سراسر کشور بود.
مقدس زاده یادآور شد: در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز گردشگران مستقر در کمپ خانوادگی به کمپ بحران واقع در سالن نمایشگاه بین المللی کیش و گردشگران مستقر در کمپ مجردی و ایثارگران به سالن های خلیج فارس و چند منظوره مجموعه ورزشی المپیک منتقل شدند.
به گفته این مسئول، همراه با نهادهای نظارتی، امنیتی و حراستی، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر نیز با هدف پیشگیری از حوادث و ارائه خدمات درمانی سرپایی در کمپ های اسکان کیش حضور مستمر داشتند.
علاوه برکمپ های چادری، به همت بخش خصوصی و برای دومین سال پیاپی، کمپ اسکان کانکسی هم پذیرای 12 هزار و 330 گردشگر در نوروز 98 بود.
از 25 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 بیش از 234 هزار نفر به جزیره کیش سفر کردند.
2094/1339

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


نوروز 98


كيش