گردشگری و توریسم

1879 سفر نوروزی در ملایر ثبت شد

سید اسماعیل صفوی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال روزانه 20 دستگاه اتوبوس مسافران نوروزی را جابجا کردند که میانگین جابجایی مسافران در پایانه ملایر به تهران روزانه یکهزار تن بود.
وی افزود: در پایانه ملایر به همدان نیز 20 دستگاه اتوبوس و مینی‌ بوس و 60 دستگاه سواری برای جابجایی مسافران نوروزی به همدان و تویسرکان فعال بودند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر ادامه داد: ‌حدود 70 دستگاه مینی ‌بوس و سواری نیز در محورهای روستایی و شهری از پایانه ملایر به همدان کار جابجایی مسافران نوروزی را انجام دادند.
صفوی زاده بیان کرد: در نوروز امسال 24 هزار و 276 مسافر از این شهرستان به نقاط مختلف کشور جابجا شدند که امسال نسبت به سال گذشته در جابجایی مسافر رشد داشتیم.
وی گفت: در مجموع نوروز امسال شاهد افزایش 10 درصدی جابجایی مسافران و تعداد سفرهای نوروزی در این شهرستان بودیم.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر اضافه کرد: هفت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در محورهای ارتباطی ملایر و مرکز معاینه فنی سنگین به صورت شبانه روزی در این شهرستان فعال و مشغول ارایه خدمات به مسافران بودند.
صفوی زاده همچنین به دیگر اقدامات در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: همزمان با بارش های بی سابقه ای که در ایام نوروز رخ داد، 64 نیروی راهداری با 42 دستگاه ماشین آلات به صورت شبانه روزی در پنج راهدارخانه ملایر مستقر و آماده ارایه خدمات به مسافران بودند.
وی لکه‌ گیری آسفالت در محورهای اصلی، شستشوی علایم، پاکسازی حاشیه جاده ها، گشت کنترل محورها به صورت روزانه در تمامی مسیرها، بازدید از ترمینال‌ها و مجتمع ‌های بین راهی و خدماتی و بازدید از پل ها و جاده های روستایی را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.
7528/2090

انتهای پیام /*


اجتماعي


جابجايي مسافران


نوروز98


راهداري ملاير