گردشگری و توریسم

بیش از 68 هزار نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند

عیسی رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال، تعداد 27 هزار و 298 نفر مهمان در قالب 6 هزار و 100 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه تعداد مسافران اسکان داده شده در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز سال گذشته را 137 هزار و 732 نفر روز اعلام کرد و افزود: این آمار نشان می دهد که تعداد مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 50 درصدی روبرو یوده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در نوروز 98 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به مهمانان فرهنگی پیش بینی شد که از این تعداد 2 مرکز در سنندج مستقر بود.
رحیمی گفت: در این ایام، 159 مدرسه با یک هزار و 239 کلاس و اتاق برای اسکان مهمانان فرهنگی مهیا شده بود و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به مهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.
فعالیت مراکز پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 97 آغاز و تا 14 فروردین امسال ادامه دارد.
7348/9102

انتهای پیام /*


فرهنگي


آموزش و پرورش


نوروز 98


اسکان مهمان