گردشگری و توریسم

بیش از 750 هزار تن در مراکز اقامتی قم اسکان یافتند

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حمید یزدانی در گفت و گویی بیان کرد: در این مدت همه مراکز اقامتی رسمی استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمان پذیرها و خانه مسافرها با تمام ظرفیت خود آماده پذیرش زائران و مسافران نوروزی بوده اند.
وی با بیان اینکه طی این مدت بیش از 164 هزار تن در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان داشته اند تصریح کرد: علاوه بر آن بیش از273 هزار تن نیز در سایر اماکن اقامتی اعم از امامزادگان، سالن های ورزشی، کمپینگ های شهر و نیز بیش از 312 هزار تن در مدارس استان اسکان داشته اند.

** 957 بازدید نظارتی در ایام نوروز از اماکن اقامتی قم انجام شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم همچنین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون 957 بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت استان به عمل آمده است.
وی بیان کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت مسافران در ایام نوروز تشدید بازدیدهای نظارتی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفت.
وی افزود: طی بازیدهای به عمل آمده، 131 تذکر و 57 اخطار کتبی به واحدهای مورد بازدید داده شده است.
یزدانی با بیان این که طی این مدت تنها 2 واحد متخلف مشمول تعطیل یا تعلیق فعالیت شدند خاطرنشان کرد: آمار اسکان در ایام نوروز امسال نشان از رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده در واحدهای اقامتی و خدماتی است.
35 واحد هتل، 27 واحد هتل آپارتمان، 55 واحد مهمانپذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت بیش از 12 هزار تخت اقامتی و پذیرایی در قم در خدمت مسافران و زائران است.
7405/ 6133/

انتهای پیام /*


اجتماعي


ميراث فرهنگي


اقامتي


قم