گردشگری و توریسم

فعالان عرصه خدمات نوروزی در جزیره کیش مورد تقدیر قرار می گیرند

دکتر علامحسین مظفری امروز سه شنبه در گفتگو با ایرنا ضمن قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و کمیته های زیر مجموعه و همه دست اندارکاران امور اجرایی، اداری، خدماتی، پشتیبانی، امدادی و انتظامی و اطلاع رسانی جزیره کیش تصریح کرد: آیین تجلیل از دستگاههای فعال و خدمت دهنده به مسافران نوروزی پس از پایان تعطیلات با جمعبندی و ارزشیابی عمکردها و رویکرد به تقویت انگیرشهای کاری، شناسایی نقاط قوت، بهره برداری از تجربیات، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب و تقویت هرچه بیشتر کارکردهای مدیریتی انجام می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش اضافه کرد: خدمت رسانی مطلوب به صدها مسافر نوروزی در جزیره کیش طی اولین دروه تعطیلات نوروزی، به کارگیری همه امکانات در این زمینه ، هماهنگی بین دستگاههای مختلف و اجرای مجموعه ای از جشنواره و برنامه های مختلف در نقاط مختلف کیش همراه با نظم و انضباط، کاری بزرگ و نشاندهنده ظرفیتها و قابلیتهای بی بدیل جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری منطقه و کشور است.
وی اضافه کرد: منطقه آزاد کیش در ایام تعطیلات نوروز 98 نشان داد که می تواند با تقویت هرچه بیشتر زیرساختها، در حوزه گردشگری جهانی به جایگاهی شایسته دست یابد.
* منطقه آزاد کیش در اولین دروه تعطیلات نوروزی میزبان بیش از 150 هزار گردشگر و مسافر از سراسر کشور و نقاط مختلف جهان بود و براساس آخرین آرماهای منتشره از ابتدای تعطبلات نوروزی تاکنون حدود 200 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از طریق فرودگاه و بنادر مجاور وارد این جزیره شده اند.
میهمانانی که در بندرگاهها و فرودگاهها مورد استقبال قرار گرفتند، در میهمانی ها، جشن ها و جشنواره های شاد نوروزی شرکت کردند، در سواحل آرامش بخش قدم زدند، به تماشای زلال آب و امواج دریا نشستند، از جاذبه های طبیعی و گردشگری این جزیره مرجانی دیدن کردند، از مجموعه های متنوع تفریحات ورزشی و سالم استفاده کردند، سری به فروشگاه و بازارها زدند، ایامی شاد و بانشاط را تجربه کردند و با خاطرات بیاد ماندنی بدرقه شدند تا جای خود را به میهمانان از راه رسیده بدهند.
برپایی همزمان 5 ویژه برنامه و جشنواره شاد نوروزی شامل بازارچه صنایع دستی و غذاهای محلی و موسیقی اقوام و ملل، درساحل کشتی یونانی و باغ راه ایرانی، جشنواره حریره در شهر تاریخی حریره، جشن بادبادکها و کارناوال شادی در اسکله تفریحی و طول نوار ساحلی، به حال و هوای نوروز در جزیره کیش جذابیت و شادابی خاص بخشید و از نقاط قوت برنامه ریزی ها نوروز 98 در جزیره کیش است.
برپایی این برنامه ها در پنج نقطه ساحلی کیش، موجب توزیع مناسب و متوازن مسافران شده بگونه ای که با وجود ورود روزانه 12 هزار مسافر نوروزی به جزیره کیش، مشکلات ترافیکی در سطح جزیره کمتر مشاهده شد و تردد کاملا روان و نسبتا عادی نشان می داد.
علاوه بر این، برنامه ها و جشنواره های تفریحی بگونه ای تنظیم شده تا برای همه گروهای سنی اعم از کودک نوجوان و همه گروهای سنی جذاب و دیدنی باشد.
براساس آمارهای اعلام شده درحالی که روند ورود مسافران نوروزی به جزیره کیش همچنان بی وقفه ادامه دارد، مسئولان و دست اندرکاران ستاد نوروزی کیش با بسیج همه امکانات خدماتی، امدادی، پشتیبانی و انتظامی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تلاش می کنند.
این روزها مدیران، مسئولان و دست اندرکاران امور اجتماعی و فرهنگی، اجرایی، خدماتی، پشتیبانی، امدادی، خدمات شهری، انتظامی و اطلاع رسانی روزهایی پرکار و سخت را سپری می کنند تا ایامی شاد، با نشاط و خاطره آفرین را برای مسافران گردشگران رقم بزنند.
1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نورزو 98


کیش